Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 46

Threaded View

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Mjam, groen met goudkleurige hardware!
    Het groen had denk ik alleen iets donkerder gemogen (smaakkwestie natuurlijk...), wellicht dat het door laklagen nog wat donkerder gaat worden?

Ik heb geen verstand van Kahlers, 1x gespeeld op een gitaar met Kahler, en dat ding deed gewoon wat ie moest doen, maar dat ligt er misschien ook aan wat je er mee doet.

De boefjes van Slayer gebruiken volgens mij ook Kahler dingen, dus kan me niet voorstellen dat die dingen echt per sé zo slecht zijn?
    idd D3nnis,is zeer geliefd in de heftigere metal(en dat zijn toch DE "Abusers" vd tremolos). Klein lijstje met abusers http://www.kahlerusa.com/scripts/openExtra.asp?extra=16

*Hoop ook dat ie wat donkerder wordt hoor,misschien laagje eroverheen,ben er nog niet helemaal uit,beetje aan t freaken met Illustrator om kleurcombi's te vinden.
    En zeker mjam ja,ben gek op groen en gouden hardware(trem,knoppen,stemmechanismes,straplocks en humbs) is dan wel 't geilste (excuse le mot...) vind ik.
    Ben nog opzoek naar gouden(metalen geen plastic) elementringen en lockingnut,dan ben ik geheel compleet. Alleen zo jammer dat de laatste fases(lakken,uitharden,polijsten) altijd de meeste tijd vergen. Zal geduld moeten hebben,maar dat schijnt nog steeds een schone zaak te zijn dus zit wel goed denk...
    Laatst gewijzigd door RatiuG; 21 mei 2012 om 00:20

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten