Eeen weer tijd voor een verandering in mijn collectie. M'n Behringer strat heeft een nieuw kleurtje. En een nieuwe plaat voor over de brugveren.
![]()
Eeen weer tijd voor een verandering in mijn collectie. M'n Behringer strat heeft een nieuw kleurtje. En een nieuwe plaat voor over de brugveren.
![]()
Fender Stratocaster Classic '50 van 2007
Gibson Les Paul Studio van 2011
Vox VT40+
Bedankt Buzzel!
Laatst gewijzigd door archerterror; 18 mei 2012 om 14:26
U load uw foto's up naar photobucker imageshack of dergelijke dienst. Dan kopieer je de link naar de afbeelding (iets wat eindigt met .jpg .png en dergelijk)
Dan is er boven aan het bericht schrijf vak een knop waarmee je ze toe kan voegen of je doet dit
Code:[img] je link.jpg [/img]
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Ik vond dat het weer tijd werd om een groepsfoto te maken.
Helaas in mijn huiskamer iets te weinig ruimte en licht voor een echt goede foto, dus bij deze even een zoethoudertje. De gitaren + versterker zonder effecten.
![]()
Paul, wat is dat voor een gave les paul daar met die zebra's? lijkt wat op de appatite les paul!
Toooooooooooooooone!!!
Is een Gibsun (fake Gibson) Les Paul, waar ik GFS zebra humbuckers in gezet heb. Klinkt uiteraard heerlijk agressief.
En die Herritage ES? Ziet er mooi uit!
Was het maar een heritage, moet er nog eens een keer komen.
Het is een Vantage ES type.
Ik bedoele met herritage meer de kleurherritage sunburst. Maar zo op de foto een mooie gitaar!
Favorieten/bladwijzers