CC is ook een GAS-pedaal.![]()
CC is ook een GAS-pedaal.![]()
@Roel: Komt de aap toch weer uit de mouw...
Heb zelf geen enkel probleem met de Flashback schakelaar, zit ook ver genoeg van de knoppen vind ik. Maar ik heb dan ook slechts maat 42.
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Maatje 46 en nogal lomp.. Zegt niks uiteraard.
Nou, ik ken het probleem met de TC pedalen wel. Als ik ze aantrap zit ik al gauw de knoppen te draaien. Ik heb er nu geen last meer van, omdat ik een loop controller gebruik. Pedaal staat altijd aan en ik schakel hem in met de G-Lab. Maar om nou de polytune ook weg te doen. Zo vaak gebruik je die niet. Ik gebruik de polymodus ook niet, maar de chromatische modus is zo rustig en duidelijk, dat het ook nietuitmaakt.
Roel, als je ooit je PT wil ruilen tegen een JR, laat maar weten.![]()
Vriend Lex heeft daar pas nog de Grolsch rubbertjes truuk voor geïntroduceerd. Bekend van de straps, maar ook prima om onder je knoppen van pedalen te doen zodat ze niet te makkelijk verdraaien. Ik heb 't getest bij 'm en het werkt perfect.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ik heb het iets subtieler opgelost: bij de gamma zo'n doosje met rubberen ringen gekocht (zo'n assorti-doosje), en een ringetje gevonden wat volledig onder de knop verdwijnt. Zelfde werking, betere (onveranderde) looks.
O dat kan best. Het was voor mij nieuw. Niels' idee is misschien nog wel iets charmanter.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers