Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Omdat ik het zelf altijd heel leuk vind om de collecties hier te bekijken, heb ik mijn elektrische gitaren ook eens op een rijtje gezet.
vlnr:
Squier mini (voor de neefjes en nichtjes wanneer die langskomen en mijn eigen kids als ze wat groter zijn)
Fame forum IV
Gibson les paul 60's tribute
Ibanez S470
PRS SE hollow body
Godin LG
Fender american standard strat
Hudson telecaster (mijn 'hotel gitaar')
De PRS is mijn laatste aanwinst. Heb em vooral gekocht omdat ie zo enorm licht is (mijn rug is me dankbaar), en voor 300 EUR (occasie) vond ik het wel een koopje. Ooit komt er wel eens een 'echte' PRS bij.
De 3e van rechts is idd een godin. Een LG van de eerste reeks, met seymour duncan pickups. Voor die tijd een veelzijdige gitaar, met splittable humbuckers (wat toen nog niet zo courant was). Kwa klank mist hij wat karakter vind ik, maar het blijft zeker een leuk spelende gitaar.
Mooie verzamelingen hier allemaalHier de mijne, heb nu een jaartje les ongeveer en ben denk ik anderhalf jaar in totaal aan het aanklooien... Geen enorme pronkstukken maar ben er stuk voor stuk toch zeer happy mee. Nu eerst eens echt leren spelen voor ik aan het serieuze(re) gitaaraankoopwerk ga beginnen
Van links naar rechts...
* Gitaren:
Yamaha Pacifica 412V
Vintage V100 Les Paul
Vintage V6 Strat
Tanglewood TW28CE SN
*Versterkers:
Fender Mustang I
Roland Cube Micro
*Effects:
Boss ME-70
*Overigen:
Twee zelf beschilderde didgeridoos meegenomen uit Australie :P
En dan niet in beeld nog een Roland Cube 30x, een Digitech RP-350, een zwik cheapo behringer pedaaltjes.
Ehm, ik vind kopen net zo leuk als spelen zullen we maar zeggen![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers