Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1038 van 1797 EersteEerste ... 385389389881028103610371038103910401048108811381538 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.371 t/m 10.380 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik gok erop dat het een oplossing biedt voor een erkend 70's LP kwaaltje: verkeerd geplaatst TOMmetje dat niet genoeg ruimte biedt om de gitaar zuiver te krijgen. Deze kan heel wat verder schuiven en zelfs in zn geheel naar voor en achter.eigenlijk best een goeie oplossing, stukken beter dan hoe ik het ooit oploste.. met zo'n 70's brede TOM ( hoe heette zo'n ding? Super Tune-o-matic? STOM?)
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watchmaker Bekijk bericht
    En weer een paar erbij...
    mijn god, amper hier en al een volle negeerlijst, iemand op een negeerlijst zetten is laf gedrag in de trend van, lalala ik kan je toch lekker niet horen!!
    een echte vent heeft geen negeerlijst nodig om iemand te negeren, en trouwens ook degenen die je soms wilt negeren omdat het klootzakken zijn hebben wel eens wat interessants bij te dragen waar je van kan leren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    ik gok erop dat het een oplossing biedt voor een erkend 70's LP kwaaltje: verkeerd geplaatst TOMmetje dat niet genoeg ruimte biedt om de gitaar zuiver te krijgen. Deze kan heel wat verder schuiven en zelfs in zn geheel naar voor en achter.eigenlijk best een goeie oplossing, stukken beter dan hoe ik het ooit oploste.. met zo'n 70's brede TOM ( hoe heette zo'n ding? Super Tune-o-matic? STOM?)
    Maar er moesten waarschijnlijk wel nieuwe gaten geboord worden omdat een Badass de studs op een andere afstand heeft. Toch? Tegenwoordig heb je onder andere van Pigtail en Duesenberg wraparounds die dezelfde studspacing hebben als een TOM, maar Badass biedt dat niet voor zover ik weet. En als je er dan toch een wraparound op zet, waarom dan toch nog het staartstuk gebruiken?
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Ik denk inderdaad dat het een oplossing was om het intoneren toch goed te kunnen doen. Maar aangezien de tailpiece ook niet origineel is kan het ook zijn dat er gewoon een willekeurige brug is gepakt omdat de vorige zoek was. Trouwens het enige wat origineel is aan deze gitaar zijn waarschijnlijk de potmeters

Die vergeelde witte top vind ik echt heel tof, maar aangezien de zijkanten en achterkant rood zijn denk ik dat dat heel erg gaat tegenvallen. Hij heeft geen foto waar je zowel het rood als het wit ziet, maar ik denk dat die combinatie echt lelijk is.

Ik was inderdaad een klein beetje bot tegen watchmaker, dat had wat netter gekund, dus daarvoor mijn excuses. Maar aan de andere kant: Als je twijfelt aan de echtheid van een gitaar, ga dan niet gelijk roepen dat ie nep is, maar zeg gewoon dat je twijfelt aan de echtheid omdat je niet genoeg verstand hebt om zelf het oordeel 100% te kunnen vellen.

Standaard

Ik voel me een beetje in de steek gelaten en alleen hier...
    Mag ik er ook bij?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    mijn god, amper hier en al een volle negeerlijst, iemand op een negeerlijst zetten is laf gedrag in de trend van, lalala ik kan je toch lekker niet horen!!
    een echte vent heeft geen negeerlijst nodig om iemand te negeren, en trouwens ook degenen die je soms wilt negeren omdat het klootzakken zijn hebben wel eens wat interessants bij te dragen waar je van kan leren.
    Je haalt me de woorden uit de mond.

Senior Member

Standaard

Als ie nu iedereen, die meer van gitaren kent dan hij, negeert, dan krijgt hij uiteindelijk ook het gevoel dat hij effectief iets van Gibsons kent... Dan is de jongen wat gelukkiger, kan hij misschien aan een vriendin/vriend geraken, moet ie niet zoveel airgitaar met het vuistje spelen en komt hij hier wat minder jammeren...

Duidelijk geval van een win-win-situatie!!

Daarom offer ik mij ook op voor het geluk van de genaamde "Watchmaker": negeer me! Ik daag je uit...

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Niets mis mee, is inderdaad een Standard USA Strat, logo zit er misschien niet mooi op, maar met de gitaar is niets mis.
    Om even nog op dit puntje terug te komen: hoezo kan het zijn dat deze zo scheef is?
    Worden de decals handmatig erop gezet tijdens de fabricage? Of kan er sprake zijn van een niet-originele hals die later een decal sticker erop heef gekregen?
    ...And, in the end the love you take,
    is equal to the love you make...

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/562199107

Mooi verhaal, maar wel Gibson op de headstock plakken.

Senior Member

Standaard

voor de prijs van een Koreaanse Epiphone krijg je de kwaliteit van een Japanse Elitist Epi, maar met de looks van een USA model.

Het enige land dat ie niet noemt is het land waar ze gemaakt zijn

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten