Hallo iedereen,
Ik me ben sinds een tijdje aan het oriënteren op een Strat American Standard. Nu valt mijn oog op deze mooie strat. Vooral de 'natural' look spreekt mij aan.
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...j%2B4VB4M&df=1
Nu staat er al in de ad dat de strat een grote beurt heeft gehad en dat die uit 2 delen bestaat ipv 3(?), maar waar ik vooral mijn twijfels bij, is het Fender logo. Zoals duidelijk te zien is in de detailfoto ligt het logo vrijwel tegen de rand van de peghead. Bij de meeste strats ligt deze meer van de rand af. Komt dit vaker voor? Hoeft de plaatsing van het logo niet consistent te zijn? Of heeft dit te maken met de 'grote beurt'? Het serienummer lijkt mij voor de rest wel te kloppen.
Ik zou er graag meer over willen weten aangezien mijn oog er al een tijdje op valt!
...And, in the end the love you take,
is equal to the love you make...
geeft bij mij niet meteen alarmbellen.
Die decal zit er wel erg scheef op.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Niets mis mee, is inderdaad een Standard USA Strat, logo zit er misschien niet mooi op, maar met de gitaar is niets mis.
De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat je voor minder geld er eentje kan scoren, deze is een beetje aan de prijs.
Ik heb €800,- betaald voor de mijne, maar dat was bij een shop. Dat is altijd wat duurder.
Ik heb die van mij voor 600 verkocht een jaartje geleden. Was wel een slechte tijd om te verkopen toen.
ligt vaak aan de staat van het instrument. soms kun je een usa strat voor 500-550 op de kop tikken op marktplaats. denk dat de gemiddelde prijs echter rond de 700 euro ligt.
Favorieten/bladwijzers