Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 207 van 866 EersteEerste ... 107157197205206207208209217257307707 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.061 t/m 2.070 van 8652
    Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    misschien dat het met passen en meten een halve centimeter kleiner had gekund...

D'r zit verdomme een halve amp in
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Nou, inderdaad!
    Tering, dat had ik niet verwacht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    en mijn nieuwe update-plankje,
    met lichte twijfel of ik de Shiba niet 'te duur vind' voor wat hij doet en of het verstandig is om een plankje zonder delay te hebben.
    Delay wordt nu verzorgd door een M9 die op een aparte PT Mini zit (met daarbij expressiepedaal en een DI voor direct-naar-PA elektrisch, of akoestische zaken)

Voorlopig klinkt het te gek, maar misschien dat ik met een MI Blues Pro of iets cheaper dingetje eenzelfde fijne low/med gain boost kan krijgen..
    Maarja, aan de andere kant is de shiba wel een heel fijn pedaaltje, heb hem zelf ook sinds kort.
    Eigenlijk gewoon op basis van goede ervaringen met de riot gekocht, en geen spijt gehad.
    Zijn sterke punt vind ik dat ie lekker op de volume pot reageert
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Maarja, aan de andere kant is de shiba wel een heel fijn pedaaltje, heb hem zelf ook sinds kort.
    Eigenlijk gewoon op basis van goede ervaringen met de riot gekocht, en geen spijt gehad.
    Zijn sterke punt vind ik dat ie lekker op de volume pot reageert
    Daar heb je zeker een punt, en de combinatie Shiba/Ottava Magus (octave fuzz) en Shiba/SD9 werkt als een tiet.
    Echter, ik merk dat ik de Shiba vooral als low/med gain gebruik, maar vaker ook als boost van de andere 2 drivepedaln.
    En waar de SD9 doet wat de Riot op mijn board deed (high gain, volumepot-afhankelijk), denk ik dat iets als (oh jee!) een Boss Blues Driver of SD1, Blues Pro of andere 'cheapy doosje' het ook prima voor mekaar krijgt (voor minder geld).

Ik zou bijjjna spijt krijgen van de verkoop van mijn Danelectro CTO-1/TOD Cool Cat, een aantal jaar terug ...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Een week of twee geleden mijn Flashback delay en Polytune verkocht. Was me al langer aan het ergeren over de schakelaar die daarin zit (dezelfde zit trouwens in de reverb, maar die staat altijd aan, dus is niet nodig). Bij de Flashback was het sowieso het geval dat ik daar bijna alleen de analoge en slapback simulatie gebruikte, ah fijn, weg ermee..
    MXR Carbon Copy en Boss TU3 voor in de plek.
    MXR EVH Phaser weer in de loop gezet.. Et voila!
    Alleen binnenkort dan toch nog maar een Morley Tremonti wah erbij, en dan is het compleet.

Senior Member

Standaard

Wat is er mis met die schakelaars?

Standaard

....Nee Niels, niet reageren...

Senior Member

Standaard

Ze zijn wat gek, maar doen het goed. Ik zou er niet een pedaal voor weg doen als ie goed klinkt.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Ze zijn wat gek, maar doen het goed. Ik zou er niet een pedaal voor weg doen als ie goed klinkt.
    Inderdaad. Ik moest ook even wennen aan de switch toen ik m'n Flashback net had, maar dat ging snel. Die Carbon Copy is natuurlijk wel een mooie vervanger voor de Flashback als je die vooral op de analoge setting gebruikt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Wat is er mis met die schakelaars?
    Ik moet te ver doorduwen, vaak trap ik dan mis, of zit al tegen de knoppen op het pedaal aan. Bij de Polytune is dat natuurlijk een ander geval, daar gebruikte ik de polyfone functie niet van, dus zag er het nut niet meer van in....
    Maar zo heeft ieder pedaal voor- en nadelen om iets weg te kunnen doen. Niet alleen pedalen trouwens..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Beide delays klinken goed, maar ik verkies toch de sound van de CC.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten