Nou, inderdaad!
Tering, dat had ik niet verwacht.
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Daar heb je zeker een punt, en de combinatie Shiba/Ottava Magus (octave fuzz) en Shiba/SD9 werkt als een tiet.
Echter, ik merk dat ik de Shiba vooral als low/med gain gebruik, maar vaker ook als boost van de andere 2 drivepedaln.
En waar de SD9 doet wat de Riot op mijn board deed (high gain, volumepot-afhankelijk), denk ik dat iets als (oh jee!) een Boss Blues Driver of SD1, Blues Pro of andere 'cheapy doosje' het ook prima voor mekaar krijgt (voor minder geld).
Ik zou bijjjna spijt krijgen van de verkoop van mijn Danelectro CTO-1/TOD Cool Cat, een aantal jaar terug ...![]()
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Een week of twee geleden mijn Flashback delay en Polytune verkocht. Was me al langer aan het ergeren over de schakelaar die daarin zit (dezelfde zit trouwens in de reverb, maar die staat altijd aan, dus is niet nodig). Bij de Flashback was het sowieso het geval dat ik daar bijna alleen de analoge en slapback simulatie gebruikte, ah fijn, weg ermee..
MXR Carbon Copy en Boss TU3 voor in de plek.
MXR EVH Phaser weer in de loop gezet.. Et voila!
Alleen binnenkort dan toch nog maar een Morley Tremonti wah erbij, en dan is het compleet.
Wat is er mis met die schakelaars?
....Nee Niels, niet reageren...
Ze zijn wat gek, maar doen het goed. Ik zou er niet een pedaal voor weg doen als ie goed klinkt.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Ik moet te ver doorduwen, vaak trap ik dan mis, of zit al tegen de knoppen op het pedaal aan. Bij de Polytune is dat natuurlijk een ander geval, daar gebruikte ik de polyfone functie niet van, dus zag er het nut niet meer van in....
Maar zo heeft ieder pedaal voor- en nadelen om iets weg te kunnen doen. Niet alleen pedalen trouwens..
Beide delays klinken goed, maar ik verkies toch de sound van de CC.
Favorieten/bladwijzers