Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 205 van 866 EersteEerste ... 105155195203204205206207215255305705 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.050 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Pedaltrain JR's zijn echt het ideale formaat pedalboard. Je kan er met gemak 8 pedalen op kwijt, zonder dat het lomp wordt.
    alles op kwijt? dan moet ik DIE hebben!

Senior Member

Standaard

Herkenbaar, ik heb zo'n achterlijk grote Z5....

PT2 dus maar, binnenkort pics.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Ik vind ze er wel gaaf uitzien die PT's, maar betwijfel of ik mijn triplex plankje met vuren houten latjes ervoor zou inruilen.
    Sinds de vorige update van dit bord is de SC10 vervangen door de CS5.

Senior Member

Standaard

Ziet er zeer netjes uit Henry! Wat staat er allemaal op? Ik kan herken ze niet allemaal zo even ... En wat zijn dat voor een patch kabels?

Eigenlijk vind ik een pedaltrain (en de voeding al helemaal) veel en veel te duur voor mijn eenvoudige pedalenplankje. Aan de andere kant heb ik twee linkerhanden als het op hout, zagen en afwerking aan komt en kan ik er moeilijk tegen dat mijn bord zo'n zooi is. Dus toch maar de knoop doorgehakt.
    Laatst gewijzigd door iWishmaster; 10 mei 2012 om 11:02

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    alles op kwijt? dan moet ik DIE hebben!

Pepe, zou je een foto van de binnenkant van die Marble kunnen maken? Ik ben benieuwd of ze die ruimte écht nodig hebben.
    Ding is echt bizar groot.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Ziet er zeer netjes uit Henry! Wat staat er allemaal op? Ik kan herken ze niet allemaal zo even ... En wat zijn dat voor een patch kabels?

Eigenlijk vind ik een pedaltrain (en de voeding al helemaal) veel en veel te duur voor mijn eenvoudige pedalenplankje. Aan de andere kant heb ik twee linkerhanden als het op hout, zagen en afwerking aan komt en kan ik er moeilijk tegen dat mijn bord zo'n zooi is. Dus toch maar de knoop doorgehakt.
    Lijken me Lavacables. Overigens hoeft een pedaltrain niet duur te zijn: 2ehands moet 'ie voor 40 of 45 te scoren zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Lijken me Lavacables. Overigens hoeft een pedaltrain niet duur te zijn: 2ehands moet 'ie voor 40 of 45 te scoren zijn.
    Valt me op dat mensen voor dit soort dingen tweedehands gewoon de hoofdprijs vragen. Afgelopen 2 maanden beetje in de gaten gehouden, maar 60-70 euro vraagprijs voor een afgetrapte pedaltrain met lijmresten, halve beplakt met versleten klitteband, 30 gratis extra gaten etc. is eerder regel dan uitzondering. Over de conditie (of uberhaupt aanwezigheid) van de tas maar te zwijgen. Nee, dan kost het maar wat extra voor een nieuwe.

Daarbij: bij 40 euro komt al gauw een tientje verzendkosten of twee tientjes benzine. Het verschil met een nieuwe wordt dan ook weer een stukje kleiner.
    Laatst gewijzigd door iWishmaster; 10 mei 2012 om 11:25

Standaard

...dan moet je gewoon wat langer geduld hebben denk ik.
    Ik heb de mijne met extra koffer voor een hele nette prijs verkocht, en m'n twee PT's heb ik ook voor een prima prijs gescoord.
    Je kan niet altijd alles hebben op de 2e hands markt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht

Dat zijn idd Lava Cables.

Signaal: Ibanez WH10 > TS10 > Goudie FX 808+ (tubescreamer) > Ross Phaser (Taiwan) > CS5 > DCF10 > DML20 > DL10 > Flashback > Polytune

De TS10 veroorzaakte een storende kraak, dacht dat het aan de Lava Cables lag, maar na lang zoeken bleek het voedingsstekkertje op de print een losse verbinding te hebben. Helemaal zelf gefixt!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik vind ze er wel gaaf uitzien die PT's, maar betwijfel of ik mijn triplex plankje met vuren houten latjes ervoor zou inruilen.
    Sinds de vorige update van dit bord is de SC10 vervangen door de CS5.

Hee, gaaf dat je er nu een CS5 op hebt staan. Toch wel een goede chorus he
    Ik zie trouwens nog veel meer lekkere snoepjes...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Ik wil nog een harmonizer en/of een pitch shifter erbij, wordt lastig, geen ruimte meer.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten