Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1029 van 1797 EersteEerste ... 295299299791019102710281029103010311039107911291529 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.281 t/m 10.290 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Ik wil er niet op bieden of hem hebben ... Het is duidelijk gezien geen Fender Strat, ik ben geen aap. Het is daarentegen wel een opvallend ding en was alleen benieuwd wat dit nu exact is. Een Japanse kopie, of simpelweg een belachelijk gemodificeerde Strat. En dat het geen gemodificeerde Fender is, dan is het simpelweg een gevalletje van een decal.
    Goed, maar je twijfelde of het een gemodde strat was, je twijfelde of het een decal was. Pattend nummers zie je ook voor serienummers aan. Ja, sorry hoor, maar ik twijfel dan of je wel weet waar je het over hebt.

Ik loop je niet te bashen of zo, maar nogmaals als je niet weet wat je koopt word je een keer goed genaaid. Een serienummer vragen geeft overigeens ook geen uitsluitsel. Een decal met serienummer is ook zo geplakt. (Zie ook mijn andere reactie in het tips topic (beetje lastig dat er nu 2 topics door elkaar lopen over hetzelfde onderwerp )

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    - http://link.marktplaats.nl/553144306
    Aparte Fender Strat. Ik heb geen idee wat deze exact is ... Ik zie Fender op de headstock, kan een decal zijn. Ik zie een trusrod cover, rare element-switches, aparte bridge. Wellicht een hevig gemodificeerde Fender? Ik krijg er een Japans gevoel bij, althans, doet me denken aan de wat oudere Japanners.

Geert? Wietse? What's up with this one?
    Ik zeg Sakai

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Goed, maar je twijfelde of het een gemodde strat was, je twijfelde of het een decal was. Pattend nummers zie je ook voor serienummers aan. Ja, sorry hoor, maar ik twijfel dan of je wel weet waar je het over hebt.
    Tja, misschien ben ik dan niet zo ervaren als jij dat ik niet kan zien van 2 foto's die niet uitsluitsel geven wat het nu exact is. Het is toch niet zo'n domme opmerking om te vragen of dit een (lellik) gemodificeerde Strat is of simpelweg een Japanse kopie. Ik zou zoiets ook nooit in huis halen, dus qua oplichting hoef ik bij dit geval niet bang te zijn.
    Dat ik in een geïsoleerde situatie een keer een vraag stelde over een serienummer en dat een patent-nummer bleek te zijn, dat kan, toch? Ik was eerder niet bekend met patent nummers op headstocks, vandaar de vraag. Ben ik niet een mens om te leren en stel ik daarom nu netjuist geen vragen? Het is naar mijn mening een beetje loos om me zo aan te vallen als ik nooit geclaimed heb een expert te zijn. Niet 1x heb ik in dit topic gepost om iemand te vertellen wat 'echt' of 'nep' is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Ik loop je niet te bashen of zo, maar nogmaals als je niet weet wat je koopt word je een keer goed genaaid. Een serienummer vragen geeft overigeens ook geen uitsluitsel. Een decal met serienummer is ook zo geplakt. (Zie ook mijn andere reactie in het tips topic (beetje lastig dat er nu 2 topics door elkaar lopen over hetzelfde onderwerp )
    Niet om een douche te zijn, maar je bent me netjuist wèl aan het bashen. Dit is vrijwel een top voorbeeld van bashen. Iets geheel uit context pakken, een vraag, en dat sturen op mij als persoon en aankomen met voorbeelden en situaties die ten eerste, niks met de vraag te maken hebben en ten tweede totaal niet thuishoren in zo'n topic.

Om het af te sluiten en als herhaling te dienen:
    Nog nooit heb ik een 'neppe' gitaar gekocht of nog nooit klachten gehad betreffende wat ik iemand heb verkocht. Als ik niet zeker weet wat ik voor me heb, dan win ik informatie in van mensen die het wèl weten. Exact waar ditsoort topics voor bedoeld zijn.

En inderdaad, we zijn een beetje cross-topic bezig. Als je me nog lichtelijk wilt afblaffen, dan ben je welkom om me een PM te sturen, pak ik alvast een kop koffie en steek ik een sigaret op.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Vandaag een mailtje ontvangen (net als Bass Blom) van mrs Jamie Moyer, met de volgende mededeling:

Van: --------------- namens Mrs Jamie Moyer (mrsjamiemoyer11@gmail.com)
    Verzonden: maandag 23 april 2012 8:48:25
    Aan: -------------------
    Dear Seller,
    Thank you for the fast reply, please allow me to use English, i speak better English than Dutch.I am happy that you still have this for sale, i love the picture i see, i will accept your offer and i am ready to make payment immediately to secure the purchase, Please take off the advert from the internet because i am making payment in few days
    .
    In Respect to payment, I am not in Europe presently, I am in Syria working with the Red-cross society helping those affected and displaced by the war, i would have love to make payment by cash or a direct bank to bank transfer to your account but i don't have access to the bank here,so I will instruct my boss in Europe to issue you a certified Bank cheque from a big Europe Bank for payment. The Bank cheque is as good as cash because you can exchange the cheque to cash immediately at the bank in 3 days.extra money will be added to the payment to cover the shipping cost and all transaction expenses.

when you get the payment, deduct your money,also deduct all the bank charges and tax used to exchange the money and to cash the cheque. deduct extra 100 euro + your payment.

The rest money will be use for the insurance shipping and will be payed to the shipping company agent that will handle the shipping when they come to you for the pick up. I will give you all the details regarding the shipping after you get your money. so don't worry about the shipping ok!

kindly email me the following details so that your payment can get to you in 3 days:

Name of beneficiary of the payment...........
    Address..................
    Post code...............
    City....................
    Country..................
    Phone number.............
    Email...................
    your selling price...........

As soon as i get your email with the above details, payment will get to you in 3 days.

i promise you a smooth and fast transaction.

Below is my London address for record purpose. will send you a copy of my i.d soon.

Jamie Moyer
    76 gunner lane,
    woolwich
    London
    SE18 6XN
    U.K

Note: can you please help me get a Dutch Language written wedding card for my daughter?, she is getting married soon, she will love it because she love things from Germany and Netherlands. i am making the purchase for her as part of her wedding gift to set up her home. she will love it.

my regards to your family.

have a nice day.

Jamie.

Het is een reactie op een gitaar die te koop staat voor een €1.800, geen onderhandeling of niets, Jamie heeft de prijs zo geaccepteerd. Het gaat hier dus niet echt om een twijfel over een advertentie, maar meer om een waarschuwing van deze "koper". In het vintage versterker topic komt precies dezelfde mail ook al voorbij, deze "koper" probeert momenteel dus meerdere mensen op te lichten. Owja, beide mails die vanochtend verstuurt zijn, zijn als reactie op advertenties op Speurders.nl.
    Laatst gewijzigd door Larss; 23 april 2012 om 18:44 Reden: Mijn persoonlijke gegevens weggehaald

Senior Member

Standaard

Yup, van de week ook deze reactie gehad op meerdere advertenties van me.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

En weer een Gibsun!

http://muziek.marktplaats.nl/verster...-les-paul.html

Alleen deze keer is er twijfel de andere kant op ...

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ja, das leep.. die zet er gibsun bij, zodat het een typfout lijkt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ja, das leep.. die zet er gibsun bij, zodat het een typfout lijkt?
    Hij staat ook bij "Versterkers | Bas en Gitaar", ik vermoed een niet al te snuggere verkoper.

Senior Member

Standaard

Advertentie is ook al weer weg.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Advertentie is ook al weer weg.
    Misschien al verkocht voor de prijs van een Gibsun.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten