Nou, als je zo'n wonder een kans wilt geven, zet dan in je agenda : EWOB festival 2012
Een festival als geen ander in Nederland. 60% van de bezoekers is zelf muzikant en brengt dan ook iets mee.
Ik vind festivals, waar je alleen maar als fan heenkunt om een beetje passief naar een podium te staan/zitten gapen, eigenlijk maar half werk...
Er zijn workshops en zelfs individuele lessen voor een spotprijsje (dat laatste is mijn afdeling als vrijwilliger).
Een complete trade show met instrumenten en accesoires.
Gewoon zitten en luisteren kan natuurlijk ook.
Voor wat betreft die buren: Daar moet je niet op gaan wachten.
In mijn voortuintje -nou ja, plantenbak- heb ik een flinke pol Kentucky Blue Grass staan.
Maar dat zal je inmiddels waarschijnlijk niet verbazen.
Disclaimer: wij luisteren ook nog naar heel veel andere soorten muziek.![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers