Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 71
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    .......
    gebroken akkoorden en halve licks, grappig dat je dat zegt, ben ik, al dan niet bewust al meer mee bezig de laatste maanden.
    lekker experimenteren
    Gebroken akkoorden ken ik, maar wat zijn nou weer halve licks?

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ja ik ben maar een prutser.
    maar wel een lekkere
    Uuuuh, het klinkt lekker! Dat is heel wat anders Bass

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard


  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    hey bass,

    sorry maar ik vind de zang echt niet goed, mag ik dat zo bot zeggen.
    Anderzijds: interessante stemkleur wel en als het een toffe madam is die zin heeft om eraan te werken, go for it.

    mag ik ook nog zeggen dat ik klassieke zangopleiding voor een rockgroepje geen argument vind?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    het is voor mij lang geleden dat ik haar heb horen zingen en heb er vertrouwen in dat het veel beter wordt.
    en ja je mag alles zeggen, bot en wel, doe ik ook

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.299

    Thumbs up

    Die zangeres heeft een beest van een stem, moet dan haast wel een monitor probleem zijn, als ze er net onder blijft zingen (wat ze zoals gezegd al doet)
    Gitaarpartij... Tja....




    Blijft een Les Paul.....

  7. #27

    Standaard

    hi
    Alle gebreken van een eerste oefenronde worden hier genadeloos vastgelegd.
    Iets dat ik belangrijker vind hoor ik ook. De band als geheel is ineens 10 jaar jonger. En heeft er weer zin in.

    Zet de volgende keer gewoon twee microfoons neer, dan hoef je je over de overige 11 geen zorgen meer te maken en heb je gelijk in beeld hoe het team klinkt.

    Bovendien heb je, als het goed is, de Guckenheimer Sauerkraut Band in je bezit met Stars and Stripes for ever. Track 8 van de 1e kant. Laat haar daar maar naar luisteren, dan weet ze gelijk wat de bedoeling is.
    Heb je m niet? Dan zend ik m effe.

    Bovendien ook een unicum voor NL: Een powertrio met zijn vieren. Fijn, iedere dag leer ik wat.
    Lekker doorgaan en niet alleen werken aan de minpunten. Dan is de lol er snel af. Kicken is minstens zo belangrijk.
    Vriendelijek groet, Gus

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Om over die dubbele track ook wat te zeggen: je kunt ook twee mics pakken en die lichtjes uitpannen. De ene mic vlak voor de speaker en de andere een meter er vanaf (en ander type). Die kerel die mijn materiaal opnam kwam daarmee en dat pakt wel tof uit.
    You can't be a vet. You rock too much.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    precies gus, de lol, het kicken stuur maar op die sauerkraut

    eboue, er staan al 2 mics en die (dikke) meter er vanaf staat een overhead voor drums, dus dat effect is er al

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2012
    Locatie
    Beetsterzwaag
    Berichten
    453

    Standaard

    Dan wordt het toch anders hoor.
    You can't be a vet. You rock too much.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top