Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 71
  1. #11
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    36.105

    Standaard

    Bass, lieverd, de dame heeft absoluut een goede stem en power in overvloed, ze zingt alleen bijna constant onder de toon en niet zo'n klein beetje.

    En die gitaar, doe dat eens dubbel en dan hard L en R of de een op 9 uur en de ander op 3 uur. En met dubbel weet je wat ik bedoel, een 20 a 30 miliseconden is genoeg.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    dank meneer zwijn, ja, gister gooide ze zwijnen naar parels, dat belooft wat

    wat bedoel je han? dubbel inspelen? het is maar gewoon oefenen..
    en zeker komt er nog veel meer uit haar.
    ik ken haar sinds 1995, toen kwam iemand met haar aanzetten en kreeg ik al snel dromen van pinkpop enzo
    1995 was alleen kwa werk mijn drukste jaar ooit (6 days a week) dus dat werd niets.
    ze is altijd een goeie vriendin gebleven en dus nu onlangs bood ze zich aan in principe als invaller tot en met 1e pinksterdag.
    als ze echt weer gaat dan legt dat de lat voor een volgende erg hoog

  3. #13

    Standaard

    In het tweede nummer klinkt de zangeres wel beter, maar haalt nog lang niet het niveau van de band.
    En wat Han zegt, (nog) niet zuiver.
    Maar, dat zal wel wennen zijn.... als zij zo lang niet heeft gezongen. Of misschien nog maar een auditie plannen voor
    een zanger(es) ??
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ik ben er van overtuigd dat ze het niveau makkelijk gaat halen.
    tegen de tijd dat ze weer gaat
    en ondertussen zoeken we naar een ander.. that's the deal.
    maar ze praat al over wat er misschien gaat gebeuren als we niet iemand anders vinden

  5. #15
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    36.105

    Standaard

    Je copieert je gitaarspoor en verschuif dat 20 miliseconden, het origineel zet je links en de copie rechts, dat ik dat nog moet uitleggen, duh.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    achso.
    kan het proberen, heb twee sporen 1 sm57 en 1 senn 106? zijn tamelijk schoon van overspraak, elk voor een greenbackje.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.826

    Standaard

    Han heeft gelijk, zang hangt er steeds tegenaan maar dat dan wel weer consequent wat ook knap is

    Het is een opvatting, natuurlijk, maar voor mij vraagt zo'n nummer om een Billy G. benadering, dus wat gebroken akkoorden en halve licks als je begeleid en dan kleven met pinches en double/triple stops in de solo. Om in een powertrio in single note toonladders te soleren is best lastig.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    jazeker hangt ze, maar duidelijk al minder dan vorige week.
    ze heeft canadees conservatorium opera dus dat moet goed komen
    nadeel is ook dat met het, kuch, vertrek van de vorige zanger de monitor installatie mee weg is
    moeten we nog ff iets voor regelen.

    gebroken akkoorden en halve licks, grappig dat je dat zegt, ben ik, al dan niet bewust al meer mee bezig de laatste maanden.
    lekker experimenteren

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.786

    Standaard

    Ik vind je gitaargeluid wel gaaf eigenlijk. Je spel is wat rommelig, zo kan die riff bets iets beter uitgewerkt, strakker gespeeld worden, ook met de solo gaat het allerlei kanten op. Toch wat jammer.
    Maar je sound maakt een hele hoop goed hahaha, echt te gek!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    ja ik ben maar een prutser.
    maar wel een lekkere

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top