Klinkt al heel goed.
Maar probeer misschien iets meer feeling er in te krijgen.
Nu heb ik het gevoel dat je aan het eind van elke zin wat afzwakt en alles laat vallen...
Voor de rest misschien je woorden wat meer aan elkaar hangen. (legato zingen als je dat verstaat)
Maar je kan er zeker iets mee gaan doen.

Grtz
Jo