Haha, dankjewel.
Nee hoor, de CD gaat 8 nummers bevatten. Ze zijn alle acht al opgenomen. De verwachting is dat we eind mei de cd uitbrengen.
Maar wat bedoel je met commentaar op 'in de buurt van Kampen'?
Haha, dankjewel.
Nee hoor, de CD gaat 8 nummers bevatten. Ze zijn alle acht al opgenomen. De verwachting is dat we eind mei de cd uitbrengen.
Maar wat bedoel je met commentaar op 'in de buurt van Kampen'?
Sally's Revolt!
https://www.facebook.com/profile.php?id=61557076046113
Favorieten/bladwijzers