Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 187 van 866 EersteEerste ... 87137177185186187188189197237287687 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.861 t/m 1.870 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Toch maar weer de Sparkle drive ipv de LP fuse?
    Yep, scherp hoor De LP fuse klonk mij uiteindelijk toch te donker en had te weinig grid. Deze is inmiddels verkocht en heb daarnaast nog de Wampler Paisley Drive aangeschaft welke naar volle tevredenheid op mijn board ligt De Sparkle Drive blijft een fijn pedaal als boost voor solo's en extra sparkle bij clean passages dus mag de komende tijd nog zijn werk doen.

Standaard

Weer wat geschoven met wat pedalen, en er eentje afgehaald (*kuch* sig *kuch*), en dan kom je op dit uit..
    Ben er alleen nog steeds niet achter hoe ik de kabeltjes van de pedalen naar de voeding ideaal wegwerk.. Maar dat komt nog wel.
    Overigens geen geweldige foto, maar het geeft een beeld..

Tankman
    Guest

Standaard

Mooie selectie pedalen, Roel, maar ik zou bijna naar je toe komen om dat ding voor je in te richten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Mooie selectie pedalen, Roel, maar ik zou bijna naar je toe komen om dat ding voor je in te richten.
    Voor mij werkt het zo het beste. De TC pedalen moet ik niet te hoog zetten, aangezien ze naar mijn mening minder makkelijk schakelen dan MXR pedalen, en ik anders zo de knoppen over trap (nogal lomp).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Zo, inderdaad! Dat aantal pedalen kan prima op een junior.
    Wil je het alsnog op een PT2 hebben, doe dan wat aan je inrichting.
    Voeding kan overigens ook prima ónder je pedaltrain.

Standaard

Pedalen + footswitch passen niet op een Junior.
    Ik ben voor de PT2 gegaan zodat ook de footswitch erbij kon, anders had ik gewoon een Junior gekocht.
    De voeding krijg ik niet fatsoenlijk vastgezet onder de Pedaltrain, vandaar even zo.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Pedalen + footswitch passen niet op een Junior.
    Ik ben voor de PT2 gegaan zodat ook de footswitch erbij kon, anders had ik gewoon een Junior gekocht.
    De voeding krijg ik niet fatsoenlijk vastgezet onder de Pedaltrain, vandaar even zo.
    Tuurlijk wel! Past makkelijk man!

4 van die mxr/tc dozen naast elkaar is geen probleem, je tuner naast je footswitch en alles past!
    Kijk maar eens bij mijn pedalboard, staatn nu 7 pedalen, waaronder slechts 2 van die tc/mxr doosjes, de rest is allemaal groter van formaat. Past makkelijk! En dan zou ik evt nog ruimte kunnnen maken voor nog een mxr doosje qua grootte .

Trouwens, je voedingskabels kan je makkelijk onder je board wegwerken met wat tiewraps en plakzadels, beetje creatief plakken en leggen en je ziet er niks meer van!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Je zal verbaasd staan wat je allemaal op een Jr. kwijt kunt.

De T-rex en de DT-10 zijn vrij breed, maar er passen 5 smallere pedalen op rij, weet ik uit ervaring. Jouw pedalen kunnen onderop, heb je de hele bovenkant vrij voor je switch.
    Laatst gewijzigd door Kim Wilson; 9 april 2012 om 20:51
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Tankman
    Guest

Standaard

Bij mij staan er zelfs 5 pedalen op een rij op een Jr. naast elkaar en een controller die groter is dan jouw footswitch. Kan makkelijk!

Deze versie is inmiddels achterhaald en de bekabeling moet nog vervangen worden. Dit was ff snel om te testen.

Standaard

Hé kijk, ik meende dat ik dan net te weinig ruimte had voor mijn tuner rechts naast de footswitch te zetten..
    Toch maar eens zwaar gaan overleggen dan.. Hoewel er wel ooit nog eens een chorus zal komen, of andere pedalen, dus kan ik het beter zo laten..
    Hoe dan ook, bedankt voor de moeite, iedereen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten