Op deze manier kun je je koffer (gesloten) ook rechtop zetten zonder dat ie topzwaar is.
Op deze manier kun je je koffer (gesloten) ook rechtop zetten zonder dat ie topzwaar is.
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Ok, een kutfoto maar het is iets. Mijn pedalboard is sinds november nog niet veranderd qua samenstelling.![]()
Alleen nog eens mijn George L kabeltjes opnieuw solderen...
![]()
Prutser!
Maar, waarom je memory man niet normaal op het board zetten? Ik heb hem ook gehad op een junior, past prima op de normale manier:
Ander aanzicht, op de PT2 inmiddels:
![]()
@Emiel, blijft gaaf spul die pedaltrains! Wel die patchcables from hell binnenkort dumpen he
@Niels, foei, je board die je nu post is ook niet meer up-to-date!Wel tof, dat wel
. En je moet je sig aanpassen....
Zo mijn ge-update pedalboard ook maar weer eens posten hiero
De Diablo is nieuw, evenals de knopjes op mijn hele drive sectie, die express wit zijn ivm donkere podia en sound/level checks die dan uitgevoerd moeten worden als ik op vreemde amps speel. Die zwarte knoppen die eerst op de Big D zaten waren staand niet af te lezen en ik vond ze ook wel leuk op de Diablo.
Wat niet te zien is trouwens: Het geheel wordt gevoedt met een One-spot die onder het board weggewerkt zit en onder elke draaiknop van de Big D en de Diablo zitten passend geknipte grolschrubbers. Zo verdraaien de knoppen niet als ik de pedalen op de bovenste rij wil intrappen (oftewel nu hoef ik niet meer voorzichtig te trappen...).
Dit board gebruik ik zo icm een 1x12 combo (fenderachtig). Boardje werkt ook op mijn Captain 34, dan staatie in de loop en wissel ik de drive pedalen in voor de footswitch, die precies op die plek past!
![]()
Laatst gewijzigd door Lexvandoef; 4 april 2012 om 16:43
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
@ Niels, zo kan ik snel de Klone en de DMM achter elkaar intrappen. Als ik meer pedalen zou hebben zou ik de DMM zetten zoals op jouw board... ik zou nog een Leslie-achtig pedaal en een fuzz willen maar echt nodig heb ik ze allerminst...
@ Lex, aan de kabeltjes wordt gewerktJe moet die Big D. op de volgende meeting maar eens goed showen!
Erg mooie boardjes beiden!!
De bovenste is een gainboost (onbruikbaar), de onderste een bas boost, welke redelijk goed werkt met een basgitaar. Heb het pedaal voor weinig gekocht in de VS maar net zoals een G2 kloon (teruggestuurd) was het het niet helemaal. Dus samen met mijn DMM naar een bekende held gestuurd en het resultaat is een wereld van verschil.
wat voor een pedalboard is dat?
Favorieten/bladwijzers