Hi
Ik ben wel eens vaker enthousiast, maar met het woord geniaal probeer ik een beetje spaarzaam om te gaan. Harald laat mij met plezier luisteren naar Beatles muziek (ehmmmm... need I say more), Merelvh speelt nog maar 4 jaar gitaar en speelt de halve wereld de veters uit de schoenen. Geniaal dus. En dan kom jij met deze muziek....

Normaal pruim ik dit dus ècht niet (sorry - maar à la Harald) je flikt het wel om mij dat stuk een keer of vier af te laten spelen. En met een grijns, die op mij hoofd gebeiteld staat.

Niks meer of minder dan geniaal dus.
Ik gaa eerst nog effe luisteren.
Vriendelijke groet, Gus