Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 81 van 107 EersteEerste ... 3171798081828391 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 810 van 1063
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick trodat Bekijk bericht
    Laatstgenoemde speaker is een vrij neutrale speaker, maar heeft een razendsnelle response en snelheid en brengt het hoog een stuk meer naar boven, zonder schel te worden. Deze speaker heeft een sensitivity van 98 db-99db en kan in feite gecombineerd worden, zonder dat de speaker de ander overtreft wat volume betreft.
    Mooi stukje informatie, bedankt! Ik heb de Classic Lead 80 nooit gehoord maar wat ik er van gelezen heb zag er zeer interessant uit.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht

Iets verbeteren aan je gear wordt als bovenstaande beschouwd door mr B.
    je snapt het niet harold, kees heeft "pas" een nieuwe gitaar speelt ongeveer 6 maanden (of niet?) en wil gelijk de pickups en alle hardware gaan vervangen. waarop ik en andere hebben gereageert dat dit een beetje nutteloos is. en ik dacht dat wij hem daar nu vanaf hadden gepraat. Ik zag nu net dat hij toch nieuwe tuners wilde gaan kopen. Terwijl hij zelf een spiksplinter nieuwe gitaar heeft, die niet ontstemt en waarvan ik mij dus afvraag of hij uberhaupt het verschil hoort tussen een standaard gibson brug of een nieuwe van weet ik wat voor een merk. dan denk ik dat hij dat geld beter in een nieuwe versterker kan stoppen, welke hij ook nog van plan is te gaan kopen.......

groetjes Bram, nog een fijne dag!

Senior Member

Standaard

Greenbacks moeten goed ingespeeld worden want anders willen ze nog wel eens wat schel klinken is meestal de ervaring. Ik heb zelf 2 hele oude g12m 25 watters die nooit gebruikt waren en die hadden dat dus absoluut niet.

@B-stone: het is allemaal een kwestie van smaak. Zie het als een gemeubileerd huis kopen, soms zijn de meubels je smaak en goed genoeg en soms wil je toch andere meubels hebben. Niks mis mee om de hardware te vervangen, zelf heb ik binnen een week nieuwe pickups besteld voor mijn nieuwe strat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Greenbacks moeten goed ingespeeld worden want anders willen ze nog wel eens wat schel klinken is meestal de ervaring. Ik heb zelf 2 hele oude g12m 25 watters die nooit gebruikt waren en die hadden dat dus absoluut niet.

@B-stone: het is allemaal een kwestie van smaak. Zie het als een gemeubileerd huis kopen, soms zijn de meubels je smaak en goed genoeg en soms wil je toch andere meubels hebben. Niks mis mee om de hardware te vervangen, zelf heb ik binnen een week nieuwe pickups besteld voor mijn nieuwe strat.
    tuurlijk, en dat moet hij ook helemaal zelf weten maar als je topics daar over opent met de rede om meningen van andere te horen, dan worden die ook gegeven. harold heeft zelf een keer gezegt; overdrijven maakt de zaak duidelijker. en dat heb ik in deze situatie toegepast, want ik denk werkelijk dat iemand die relatief een beginner is het verschil tussen andere hardware echt niet hoort. laat staan dat er uberhaupt zoveel verschil in geluid komt.

denk jij dat iemand die 6 maanden speelt, het verschil tussen gibson hardware of weet ik veel welk ander beter merk hardware hoort? Ik denk namelijk van niet en ik geef mijn mening door te overdrijven en dus door die afb te plaatsen.

niks kwaat mee bedoelt ik denk alleen dat hij zijn geld beter aan iets anders kan uitgeven.....

Ps: het blijft kees zijn geld, hij bepaald wat hij ermee gaat doen (het zal mij een worst wezen) ik geef alleen mijn mening over hoe ik er over denk.

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=jWK0s...eature=related ik weet niet of hij al eens eerder gepost is maar is wel een goed filmpje denk ik..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door werker123 Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=jWK0s...eature=related ik weet niet of hij al eens eerder gepost is maar is wel een goed filmpje denk ik..
    Die is inderdaad al eens langsgekomen, maar ik vond het een fijn filmpje dus wat mij betreft bump-waardig.

Senior Member

Standaard

Ik heb hem al eens eerder gepost, maar is deze prijs een beetje reëel?

http://link.marktplaats.nl/544474313

Senior Member

Standaard

Lijkt mij wat duur, zeker voor een cab met gerepareerde speaker(s).
    Bovendien zou ik liever voor een B(ottom)-kast gaan > betere sound.

Hij heeft echter wel nieuwe wielen en speakerdoek, is een pré, vooral de wielen.

Edit: Oude 65's worden echter steeds schaarser, dus vandaar is de prijs misschien enigszins te rechtvaardigen.

Senior Member

Standaard

Maar zou hij door het nieuwe speakerdoek juist niet in waarde verminderen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten