-
Hi
Je kunt natuurlijk van alles roepen, maar het is live en dan gaat er wel eens wat mis.
Wat mij bijstaat is dat ik iemand iets heb horen zeggen over de drummer. En of ik nou slordig heb gelezen of dat ie zijn post er weer uit heeft laten halen???
Laten we eerlijk zijn: Het geven van een compliment aan de drummert, moet in een gitaristen forum ehm.... spaarzaam gebeuren.
En hier naar mijn smaak in ieder geval helemaal op zijn plaats.
Er zijn wel heel wat demootjes die aan mij zijn opgestuurd (en die nog niet eens live waren) die minder waren dan deze opname.
Er is nog genoeg werk aan de winkel, maar dat zullen de bandleden ook wel weten. En gebeurt dat, dat werk, dan kan het een heel aardige band worden met een apestrak drummertje.
Vriendeleijke groet, Gus
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers