Qua body is het geen typische RG shape, wat meer afgerond, lijkt meer op een EX model.
Ik denk een EX 360 bijvoorbeeld:
![]()
Qua body is het geen typische RG shape, wat meer afgerond, lijkt meer op een EX model.
Ik denk een EX 360 bijvoorbeeld:
![]()
Ik heb met de verkoper contact over deze gitaar(ruildeal) , helaas is er op het www niets te vinden over deze Mosrite , het zou gaan om een Avenger Celebry , maar als ik daar op zoek krijg ik afwijkende info/foto's , ook het land van herkomst is niet duidelijk , in de bodie staat alleen "California ".Ook is er geen serienummer , dat zou er op kunnen wijzen dat hij voor 1970 is.
Ik heb een mail gestuurd naar een "deskundige" van Mosrite's ,maar tot op heden nog geen reactie.
Iemand hier met info?
'k Vind 'm best wel veel hier op lijken... brug, pickups...
"In God we trust, all others pay cash."
Houdt er wel rekening mee dat het geen dikke nekjes zijn
Ik heb een vermoeden met welke gitaar jij een ruildeal wilt aangaan en dat zou ik persoonlijk niet 1,2,3 doen.
De verkoper loopt al bijna een jaar met deze gitaar te leuren, dus indien je ruilt, houdt er rekening mee dat je er niet snel vanaf komt, als de gitaar dan toch niet bevalt.
In mijn ogen is de gevraagde E 800,00 teveel, maar wie ben ik.
Mooie vintutsj Gymles!
Hoogachtend,
Bambufan
Oorspronkelijk geplaatst door jannest
Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
www.toegoenoise.nl
Favorieten/bladwijzers