Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Noem je prijs en ik stuur 'm op..
    100 euro, details per pm

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    100 euro, details per pm

Prima, 1 van de details zijn de 120 Euro verzendkosten.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Senior Member

Standaard

Nou, hij gaat nog net niet de dichtstbijzijnde brug af, daar ziet ie er te guitig voor uit, maar ik krijg er maar geen goede sounds meer uit. Op laag volume, clean dus, gaat het nog wel, maar vooral de vervorming klinkt uitermate ruk. Krasserig, schel en 'farty'. Ook volume kom ik weer tekort lijkt mij, al weet je het op een gegeven ogenblik ook niet meer precies. Het lijkt mijn VintageModern wel van vroeger qua sound. Zou hem echt wel eens naast een ander exemplaar willen horen. Misschien heeft de mijne toch een probleem ergens in het circuit of zo, of ik hou totaal niet van het klassieke Marshall geluid, maar kan me nauwelijks voorstellen dat iemand dit lekker vind klinken.
    Nou gauw ophouden hiermee, voordat ie alsnog het Markermeer induikelt............

Moderator

Standaard

Hoe krijg je 't weer voor elkaar... lozen op MP en die van Marc overnemen als die wél gewoon probleemloos is lijkt me de handigste optie.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Hoe krijg je 't weer voor elkaar... lozen op MP en die van Marc overnemen als die wél gewoon probleemloos is lijkt me de handigste optie.

Hoe kun je nou niet van Mitch houden?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

Okay, ik ben een dumbass, tenminste t.a.v. het 'volumeprobleem'. Heb onlangs een delaypedaal gekocht met looperfunctie. Wanneer je hem op standje loop zet, en die gebruik ik vaak thuis, en de fx level staat ergens halverwege, dan geeft ie niet het volledige signaal door .....

Verder heb ik gemerkt dat de versterker een behoorlijke opwarmtijd nodig heeft. Heb er vanavond een uurtje op zitten spelen, en na een half uur vond ik hem heel okay gaan klinken. Ook de overdrivesounds werden toen veel warmer en dynamischer. Heb me wat ingelezen, en het blijkt dat buizenversterkers pas na 10 minuten tot een half uur of zo hun uiteindelijke biasinstelling bereiken. Vandaar ook mijn eerdere constatering van het volumeverlies na (koude nieuwe) buizenwissel? Heb er nu andere buizen in, maar uiteindelijk heb ik toch gewoon de punch en het volume weer terug. Gevoelige ampje wel zeg!!

Marc, je zult toch nog even verder moeten zoeken voor een ander baasje voor jouw C5 ...

Moderator

Standaard

Ghehe, deze valt in de categorie "waar komt dat rare geluid toch vandaan?" en er dan na een kwartier achter komen dat je wah nog aan staat Maar fijn dat het verholpen is.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten