Heb je nu die Lyle Caldwell modificaties gedaan? Wat vind je er van?
Heb je nu die Lyle Caldwell modificaties gedaan? Wat vind je er van?
Nee hoor. Weet je, het is als met zovele geleerden. Ze zijn het nooit met elkaar eens. Op het Marshall forum post weer iemand, die Lyle's modificaties verwerpt, en zijn eigen ideeen neerschrijft. Ik heb geen zin in experimenteren om het experimenteren. De eerste de beste mod die ik toepaste, die zij beiden aanraden overigens, kon mij al meteen niet bekoren. Het doorploeteren van hun ellenlange uiteenzettingen kan mij nog niet bewegen om hun mods daadwerkelijk te gaan uitvoeren.
@Mitch: Even iets specifieker dan. Heb je de C5 al uitgeprobeerd over jouw 2x12 Vernet kast met M20's?
Overigens, en het kan komen omdat ik wat grieperig ben, vind ik de C5 niet zo lekker meer klinken dan toen ik hem net had gekocht. Hij lijkt wat stugger te zijn geworden en wat 'harsher' bij vervorming. Zou het kunnen dat ik nou die 2 preampbuisjes verwisseld heb zitten tov stock, of aan het weerstandje (zelfde waarde, ander merk) die er nu inzit?
Zou het zo nauw kunnen luisteren?
lijkt mij eerder de buisjes.
aan de andere kant, weerstanden hebben een tolerantie..
als de stock aan de lage of hoge kant zat en de vervanger andersom kan dat wellicht uitmaken.
heb je de stock weggegooid?
Goedkope rommel. Schema zal ongetwijfeld goed zijn, maar de componenten matig vrees ik met zo'n massaproduct.
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Ik heb de amp wel op mijn kast gehad, maar die geeft mismatch (ampje 1, kast 8 ohm). Dat vond ik géén fijne combi. Ik heb 'm echter ook over twee 4x12 gehad die wél 16 ohm waren en dat was fenomenaal. Ik denk dat als je de amp op een om het even welke redelijke 2x12 zet zonder mismatch, het een uitstekende amp is die doet wat je zoekt. Ik overweeg te zoeken naar een trafootje die wél die taps heeft.
De 1974x is leuk, maar als combo vind ik 'm niet zo denderend en de 2061 gaat gewoon te hard.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers