Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 181 van 866 EersteEerste ... 81131171179180181182183191231281681 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.801 t/m 1.810 van 8652
    Senior Member

Standaard

Moet je dat nou zeggen? Ik wil net mijn Arion (enige pedaal dat het 'maandelijks hobbyen' overleefd al deze jaren ) richting Vertex Effects sturen om de Landau mod erop los te laten.. Soort van besloten dat die 'er nooit meer af gaat'..

Grappig idee om een losse P-switch te gebruiken voor je SLO (wist niet eens dat je die had.. ?)
    Er verandert toch veel in de jaren dat je Summer Party op de markt in Geleen staat (Ibanez Jem?), een Parker P-38 verkoopt, en weer een huzarenstukje van Paul mag tonen

Rock on!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Thanks man!
    De CE-2 heeft overigens de Keeley mod, erg cool, lekkerder dan de Arion SCH1. Daaronder staat inderdaad een Lovepedal eternity en een COT50. De Paulswitch bedient mijn Soldano SLO.
    Achterin zit een midi interface, uit het wet rack komt een multisnake met o.a. midi en AC voeding, die vanuit dit board wordt doorgelust naar of mijn Axess MFC5 of FX1, afhankelijk van welke setup ik gebruik.

Morris
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Moet je dat nou zeggen? Ik wil net mijn Arion (enige pedaal dat het 'maandelijks hobbyen' overleefd al deze jaren ) richting Vertex Effects sturen om de Landau mod erop los te laten.. Soort van besloten dat die 'er nooit meer af gaat'..

Grappig idee om een losse P-switch te gebruiken voor je SLO (wist niet eens dat je die had.. ?)
    Er verandert toch veel in de jaren dat je Summer Party op de markt in Geleen staat (Ibanez Jem?), een Parker P-38 verkoopt, en weer een huzarenstukje van Paul mag tonen

Rock on!
    Haha LOL, de summer party samen met Kane bedoel je? Was jij daar ook? Small world ;-) Of heb jij mijn Parker toen gekocht?
    Overigens, die Arion moet je gewoon laten vertexen hoor, is veel waardevoller voor alle Landau fanaten ;-)

Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Senior Member

Standaard

Even memory lane afwisselen met een on-topic post.
    Mijn nieuwe Mini.

Oud/Nieuw:

Nieuwer:

Shiba lijkt voorlopig toch beter i.c.m. de Ottava Magus voor low/med gain (voor mij iets makkelijker dan met de Zendrive), en ook voor heavier stuff iets flexibeler dan de SD-9..
    WR-3 is een erg grappig speeltje voor funk, maar ook als vast filter met drivepedalen..

Haha LOL, de summer party samen met Kane bedoel je? Was jij daar ook? Small world ;-) Of heb jij mijn Parker toen gekocht?
    Overigens, die Arion moet je gewoon laten vertexen hoor, is veel waardevoller voor alle Landau fanaten ;-)

Morris
    Yup, die met Kane ! Geen idee meer welk jaar dat was, was toen net voor of na m'n eigen eindexamen.

Na dat optreden wilde ik 2 dingen:
    - een Jem 7VBK (Fahrenheit)
    - een roadie die een peuk aansteekt en 'm tijdens de gitaarsolo in m'n giegel steekt (Kane)

Parker heb ik toen helaas niet gekocht, maar een Nitefly ('want dat was een USA') die een gebroken halspen bleek te hebben na de koop..
    Wel spijt dat ik niet even langs Geleen was gereden toen voor een beter onderhouden gitaartje.
    Ding is daarna gestolen, en is nu weer terug in de winkel.
    Weet alleen niet of ik'm nog terug wil kopen (wordt vast een ander topic...)
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 15 maart 2012 om 21:30
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht

Yup, die met Kane ! Geen idee meer welk jaar dat was, was toen net voor of na m'n eigen eindexamen.

Na dat optreden wilde ik 2 dingen:
    - een Jem 7VBK (Fahrenheit)
    - een roadie die een peuk aansteekt en 'm tijdens de gitaarsolo in m'n giegel steekt (Kane)

Parker heb ik toen helaas niet gekocht, maar een Nitefly ('want dat was een USA') die een gebroken halspen bleek te hebben na de koop..
    Wel spijt dat ik niet even langs Geleen was gereden toen voor een beter onderhouden gitaartje.
    Ding is daarna gestolen, en is nu weer terug in de winkel.
    Weet alleen niet of ik'm nog terug wil kopen (wordt vast een ander topic...)
    Ja, dat waren mooie tijden, jaartje of 8/9 geleden? Jammer van die Nitefly, daar heb je behoorlijk wat pech mee gehad, tijd voor een andere nick dan maar... Suhr7 ? ;-) Nu weet ik ook weer wie je bent, je hebt in the Great Genwood gewoond he ;-)

OT; die Vertex modificatie schijnt wel echt de moeite waard te zijn hoor. De Keeley klinkt wat meer hifi en kan wat extremer in de rate en depth. Maar da's persoonlijke smaak...

Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Standaard

Small world ;-)
    Echt niet, geleen is gewoon the world en vooral de markt!

Zeer fraaie plank btw Maurice!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

--> Boss Tu-3 --> Boss Bluesdriver --> Rothwell Atomic Booster --> Marshall DSL100
    effectloop 2x Boss DD3 delay.

Senior Member

Standaard

Boss BCB-60 koffer?

---
    I am here: http://tapatalk.com/map.php?cladmb
    Turner mag zich met recht de vaandeldrager van de Britse muziek in de 21e eeuw noemen.

(Uit: Festivalinfo, Humbug recensie)

vinni
    Guest

Standaard

Mijn nieuwe pedalboard, alles oldschool pregain. Paul heeft weer fantastisch werk afgeleverd, het klinkt als een tiet!.

Bijlage 307

Zozo!

Knap boardje.....Beetje meer oldschool kant op?
    (Alles pregain en classic rock sounds?)

Vinni

Junior Member

Standaard

foto4.JPG[IMG]foto4.JPG[/IMG]

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door watemena Bekijk bericht
    foto4.JPG[IMG]foto4.JPG[/IMG]
    volgens mij snap ik verrek nog steeds niet hoe ik fotos moet oploaden......

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten