Laatst gewijzigd door crazycow; 5 maart 2012 om 19:15
Zojuist binnengekomen van StewMac voor m'n nieuwe tele project:
![]()
Nah, da's Original Mojo. Dat hóórt gewoon in iedere Tele![]()
Ai... Ike... dat heb je verkeerd begrepen. Een tele heeft dat van nature, een strat heeft zo'n holletje om het in te stoppen.
deze heeft er zelfs drie, de stakker!
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Ben een pennenbakje (flightcase) voor trussen aan 't verbouwen naar een roadiekoffertje.
Op de foto is de verdeling voor de rechterzijde van de case te zien.
In de linkerkant komt een halssteun en nog wat vakjes voor drummateriaal.
Vakjes zijn gemaakt met panlatten. Deksels met hardboard, kurk en velcro. Vond geen goede manier om die deksels te laten scharnieren. Nu gaan ze er maar volledig af.
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
Ah, blauwe rizla+ wedden dat er ook een flesopener in zit![]()
Aangezien ik de afgelopen tijd toch geen gitaren in elkaar kon zetten, heb ik maar wat ontwerpen en mallen gemaakt. Ik gebruik nu binnenmallen, waarvan je het middenstuk eruit kan halen, zodat je ze er makkelijk uithaalt als ie klemt (wel eruithalen voordat je de kast sluit). De rosetten heb ik er voor het plaatje even opgelegd. Allemaal eigen ontwerp dus: 3 steelstring in de 'taylor' maten grand auditorium, grand concert en mini GS en twee klassieke, 1 model vrij naar torres, 1 model vrij naar friederich. Er moet alleen nog een soort van dreadnaught achtig model bijkomen.
De openingen aan de uiteinden zijn om de hiel/eindblokken te kunnen plaatsen en klemmen zonder de mal te hoeven verwijderen op dat moment.
![]()
Favorieten/bladwijzers