Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 176 van 867 EersteEerste ... 76126166174175176177178186226276676 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.751 t/m 1.760 van 8664
    Tankman
    Guest

Standaard

Hier dan die van mij. Ik heb dan alles voor de pre-amp staan en niets van mijn pedalboard in de loop.Wel staat mijn NS-2 boven op mijn amp in de loop met de 4CM zodat mijn pre-amp in de loop van de NS-2 staat. Verder heb ik aan de 5 presets voldoende.

Preset 1: Amp Dirty
    Preset 2: Amp Dirty + Phaser
    Preset 3: Amp Dirty + OCD + Delay
    Preset 4: Amp Clean + Flanger
    Preset 5: Amp Clean + Flanger + Delay

Senior Member

Standaard

Wat voor amp speel je mee? 5150 dacht ik toch?
    Hoe stuur je die aan dan met dat ding?
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Wat voor amp speel je mee? 5150 dacht ik toch?
    Hoe stuur je die aan dan met dat ding?
    Ik heb een 6505+ combo die ik heb omgebouwd tot head. De originele footswitch werkt gewoon met een Jack. Ik kan dus een gebalanceerde Jack-Jack kabel van de G-Lab naar mijn Footswitch input van mijn amp sturen en daarmee schakelen. Je moet het natuurlijk wel programmeren per preset op welk kanaal hij moet staan. De kabel is niet op de foto te zien.

Binnenkort wordt de 6505+ vervangen door en 6505 Head en hier kan dit ook gewoon mee.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Binnenkort wordt de 6505+ vervangen door en 6505 Head en hier kan dit ook gewoon mee.
    Zijn dat verschillende amps dan?
    "Till I Cadillac"

Tankman
    Guest

Standaard

Mijn 6505+ is een omgebouwde 60 watt combo. Ik wil een 6505 120 Watt head. Ik heb ze naast elkaar getest. Ik vond de 6505 mooier klinken en het clean was iets beter. Verder is er weinig verschil. Ik had de combo 2 jaar geleden gekocht omdat ik graag het 6505 geluid wilde, maar geen geld had voor de grote head. De combo was een goedkopere optie. Inmiddels wil ik nogsteeds gewoon graag de grote head en nu kan ik het wel betalen. Mijn gedachtegang is er eentje van overbodige luxe. Ik wilde altijd graag de head, nu kan het, dus doe ik dat lekker. Dan kan de andere gitarist in de band mijn oude 6505+ lenen of overnemen.

6505 heeft verder gedeelde EQ. 6505+ heeft een gedeelde EQ op clean en crunch en een aparte EQ voor lead. Volgens mij had de 6505+ ook een extra pre-amp buis. Ik ga voor de 6505 omdat ik van het simpele hou, hem mooier vind klinken en omdat ik daarmee mijn g-lab kan blijven gebruiken om kanalen te switchen. Op de 6505+kan dit weer niet direct.

Senior Member

Standaard

Nou ik zeg doen!

"Till I Cadillac"

Tankman
    Guest

Standaard

Hopelijk tegen de zomer een HNAD-topic van mij!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LordRiffenstein Bekijk bericht
    Mijn board is met de aankomst van de Empress Compressor eindelijk klaar (alsof een board ooit helemaal klaar is!)

Bijlage 296

Meer foto´s van de bouw: https://www.facebook.com/media/set/?...6865317&type=3
    El Musico loco! Nice...

Senior Member

Standaard

Lekker onduidelijke foto met de gsm. Ben weer wat gedownsized maar dan ook weer niet. Via de zvex gaan twee lijnen naar de ibanez VL10. Met deze kan ik een memory man hazarai laten 'infaden'. Beide signalen gaan door een boss pn2 en dan weer elk naar een kanaal van de super reverb. Ik wacht op een stille weldoener die me een extra versterker schenkt

Senior Member

Standaard

Gebruik jij nou allebei deze plankjes tegelijkertijd? Die Ibanez volumepedalen zie je niet zo vaak. Hoe bevalt die?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten