Ooooooooh!! Vanmiddag ff heel snel aan de PA gehangen..... Dik! Ik had met de Axe nogal moeite om de sound lekker in de mix te krijgen (vooral de mids). Met de Axe ging het uiteindelijk wel goed hoor, maar hier heb ik overduidelijk minder moeite mee. Monitorspeakers thuis blijken een erg goede referentie te zijn om mijn sounds te maken, da's iig fijn om te weten.
Volgend weekend heb ik een gig met onze grootste PA en ben erg benieuwd hoe de Kemper daar op klinkt. Deze week ga ik ook even kijken of ik het Gaspedal werkend krijg op de Kemper m.b.t. midi. Oh ja, en ik ga mijn Hook en Two Rock profilen in de studio. Daar zijn de omstandigheden het best en heb ik de beschikking over een paar hele geile mics (o.a. Royer 121, ksm44, beta 27). Heb namelijk een aantal profiles gedownloaded en merk toch wel erg veel verschil in profiles tussen dezelfde amp/speaker combinaties. Enige significante verschil is dan de mic en de plaatsing ervan. Daar ga ik eens flink mee experimenteren. 19" zou een welkome aanvulling zijn, dit ding is natuurlijk een draak van een apparaat :-/.