Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 173 van 867 EersteEerste ... 73123163171172173174175183223273673 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.721 t/m 1.730 van 8664
    Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArcticGuitarMonkey Bekijk bericht
    @refused199 oke als je em niet vaak gebruik kan ik begrijpen, maar tegen de andere mensen: ga nadenken zo bedoel ik het toch niet, omdat hij daar staat zeg ik het EN omdat hij hem heeft gekanteld en daar kom jij bijna niet bij dus ja.
    Nee, je Korg tuner rechts bovenin een kwartslag gedraaid, dat kan echt niet....

"Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Damn, ik kan me heugen dat ik serieus ooit ergens een pedalboard heb gezien met een wah of volume pedaal overdwars...

Senior Member

Standaard

Zo dan.

en bijhorend tekstje:

Ik zit 'vol', dus het moeilijkst is om keuzes te maken. Nu heb ik iets meer modulatie, maar merkte gister bij de repetitie dat ik de Emma ReezaFRATzitz nu toch mis. Ik heb ooit een veel groter board geprobeerd, maar dat was live niet te doen. En veel te zwaar.

Een aantal keuzes blijf ik op terugkomen. De belangrijkste is de DNA Virtual Tube die altijd aan staat, met daarna de EHX MemoryMan en dan de drives. Deze 3 pedalen maken mijn sound, een board met die 3 zou volstaan. De rest is extra. Vóór in de keten staan de RMC1-Fuzz Factory en RAF Mirage. Dan de Microsynth, MMdlx, DT-10, DNA Purple Phase II, OCD, EHX Freeze (nieuw), Sherlock Tremit en als laatste de Zvex SHO, waarmee ik een AC30 én een Twin aanstuur.
    Laatst gewijzigd door Dweezman; 3 maart 2012 om 11:18

Senior Member

Standaard

Gaaf hoor! En een kleine 2e er naast is dat geen optie? Als het zo lastig is om te downsizen moet je het eigenlijk niet doen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Damn, ik kan me heugen dat ik serieus ooit ergens een pedalboard heb gezien met een wah of volume pedaal overdwars...
    deze?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    Gaaf hoor! En een kleine 2e er naast is dat geen optie? Als het zo lastig is om te downsizen moet je het eigenlijk niet doen
    Veel mensen zetten de wah ook naast het board. Misschien is dat een optie voor. dhr Dweezman? Dan kan die Mirage naar beneden op de plaats van de wah en heb je rechtsboven genoeg ruimte voor dat Emma ding.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    deze?

Zou best kunnen
    In ieder geval: dat lijkt me toch iets lastiger dan een stempedaal wat overdwars..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Veel mensen zetten de wah ook naast het board. Misschien is dat een optie voor. dhr Dweezman? Dan kan die Mirage naar beneden op de plaats van de wah en heb je rechtsboven genoeg ruimte voor dat Emma ding.
    Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar dat is echt onhandig.
    Heb je alles handig op je bord aangesloten, met voeding en al, moet je nog eens apart je wah gaan aansluiten..
    En dat ding moet je ook weer apart vervoeren, want hij past niet in je flightcase.. neh..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Ik zit 'vol', dus het moeilijkst is om keuzes te maken. Nu heb ik iets meer modulatie, maar merkte gister bij de repetitie dat ik de Emma ReezaFRATzitz nu toch mis. Ik heb ooit een veel groter board geprobeerd, maar dat was live niet te doen. En veel te zwaar.
    Als die DNA altijd aanstaat, kan je 'm dan niet wegwerken ergens in je board? Onder de verhoging oid?
    Verder heb ik ook wel eens iemand gezien die bovenop de Memoryman zo'n kleiner EHX pedaaltje had gezet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Verder heb ik ook wel eens iemand gezien die bovenop de Memoryman zo'n kleiner EHX pedaaltje had gezet.
    In mijn geval was dat geen kleiner EHX pedaaltje, maar een Line 6 Echo Park:

Hij zat erop met dubbelzijdige tape van de Hema. Stevig, maar ik kon het er ook weer afhalen.

Dit board is trouwens een beetje veranderd. Ik heb die Echo Park boven op de DMM verkocht en heb een modded RAT naast de Script Dyna Comp. Ik heb nog wat plek over voor een Fairfield Circuitry Randy's Revenge (Ring Mod).
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    deze?

Lucille Werner boardje??? (geintje geintje)
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten