Switchcraft 228: http://www.banzaimusic.com/Switchcraft-Plug-228.html
... maar die heeft geen ground-connection.
Switchcraft 228: http://www.banzaimusic.com/Switchcraft-Plug-228.html
... maar die heeft geen ground-connection.
Dit soort pluggen zijn wel mooi plat, maar nemen alsnog vrij veel ruimte in t.o.v. de Lava Cable.
Vooral als je, zoals in mijn geval, een paar van die Ibanez 10-series pedalen naast elkaar hebt staan, zijn die Lava plugjes ideaal.
Het is inderdaad, vooral in het begin een gekloot, maar als ze eenmaal goed in elkaar zitten lijken ze het tot nu toe goed te blijven doen.
Ik vind verder de Klotz patch kabels ook fijne kabeltjes, vanwege de soepelheid van de snoertjes, en de plugjes zijn ook relatief compact.
![]()
via Ebay te koop met shipping naar the Netherlands
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
+1 voor de Klotz kabeltjes. Goedkoop, en werken prima!
Zelf gebruik ik wel Lava's, en heb er weinig problemen mee. Toch heb ik vier van Klotz kabels liggen, mocht ik wat willen experimenteren met andere effecten, of als een kabel wel kapot gaat..
25 1/4" Right Angle Plug TS Connector GLS Audio #32-232: $30.75
USPS Priority Mail International: $12.97
($30.75 + $12.97 = $43.72 = €33,04) * 1.19 (BTW) + €10,- (inklaringskosten) = €50,- en 3-5 weken levertijd.
Binnen de EU is zo veel simpeler en aangezien GLS gewoon in China wordt geproduceerd moet er vast wel ergens een leverancier te vinden zijn.
----------------------------------------------------------------------------------------
bij bedragen onder 400 euro zit geen btw/inklaringskosten meer bij.. dus 33 euro it is!
Guitars -> Pedals -> Amps
Ik zou het gelijk willen doen hoor, maar ben huiverig dat het nooit aan komt...
Anderzijds heb ik Google gezocht, maar zie echt belachelijke prijzen voorbij komen (ook bij de kant en klare patchkabels, en noway dat ik Bonamassa ook maar één cent gun, maar dat terzijde...)http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=JBRR003
gewoon een ebay store kiezen waar veel wordt gekocht en veel op wordt gereviewed. Ik was ook huiverig maar uiteindelijk heb ik een keer 2 George L paketten, dus in totaal 6 meter draad en 20 pluggen, gekocht voor 40 euro inclusief verzending. Was in de tijd dat de dollar zo schofterig laag stond t.o.v. de euro
Dan heb je het waarschijnlijk over spullen invoeren via Schiphol die je zelf meegenomen hebt vanuit vanuit Amerika?
Want ik heb vorig jaar nog wat spullen op laten sturen vanuit Amerika en toen moest ik gewoon BTW en inklaringskosten betalen en het was onder de 400 Euro...
Favorieten/bladwijzers