Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 62
    Senior Member

Standaard

Ik probeer momenteel de tactiek van de 'lege koffer'... (as we speak... ) Ik heb echter de pech dat ik een vrouw heb die minstens zo scherp als een havik is.. Volgens mij HOORT ze het zelfs als er iets 'anders' is.. Ik heb nu een leuke Ibanez van een collega staan.. Kan ik voor niet al te veel overnemen.. Hij staat nu al thuis in een 'lege' koffer.. even kijken hoe ik dat langs de 'douane' kan smokkelen.. zonder Williams op mn dak te krijgen
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireman Bekijk bericht
    Ik probeer momenteel de tactiek van de 'lege koffer'... (as we speak... ) Ik heb echter de pech dat ik een vrouw heb die minstens zo scherp als een havik is.. Volgens mij HOORT ze het zelfs als er iets 'anders' is.. Ik heb nu een leuke Ibanez van een collega staan.. Kan ik voor niet al te veel overnemen.. Hij staat nu al thuis in een 'lege' koffer.. even kijken hoe ik dat langs de 'douane' kan smokkelen.. zonder Williams op mn dak te krijgen
    Zeggen dat dat "dat oude ding, dat achter de bank stond, je weet wel, die stoffige" is en dat je hem hebt gratis hebt laten overspuiten door een kennisje van gitaarnet.

of je koopt 1x en brolgitaar wat zo'n mooi koopje is dat je hem tegen 3 andere gitaren kon "ruilen". Die brolgitaar flikker je weg en je komt thuis met 3 customshoppers.
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

No tactics needed here. Er hangen er 7 in de woonkamer. de rest verspreid over slaapkamers enz... is ook een apart financieel circuit. Enkel geld dat via muziek (vrnl optredens) binnenkomt, gaat weer weg aan muziek.

Omdat ik bij tijden wel veel bezig ben met gitaarbouw, hoor ik wel eens:" wanneer maakt ge nu es iets voor mij!" en dan wordt er geen gitaar bedoeld.

Onlangs dit gemaakt voor haar, lampekap : fineer en alutape ... ik kan weer even verder.

[IMG][/IMG]

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    No tactics needed here. Er hangen er 7 in de woonkamer. de rest verspreid over slaapkamers enz... is ook een apart financieel circuit. Enkel geld dat via muziek (vrnl optredens) binnenkomt, gaat weer weg aan muziek.

Omdat ik bij tijden wel veel bezig ben met gitaarbouw, hoor ik wel eens:" wanneer maakt ge nu es iets voor mij!" en dan wordt er geen gitaar bedoeld.

Onlangs dit gemaakt voor haar, lampekap : fineer en alutape ... ik kan weer even verder.

[IMG][/IMG]
    Slim. Ik maak voor moeders eerst een leuk sieraad en daarna voor mij een bijpassende gitaar :-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    De favoriete ring van moeders, die nu in een heel druk dienstenblok zit en non stop aan het werk ik. Vandaag samen met de kleine nagemaakt van een restje strathals. Ik schuren met schuurpapier en hij ook schuren met een servetje, ik zagen met de fretzaag en hij het nalopen met een kindermesje. Leuk knutselprjectje voor iemand van 35 en iemand van 2 1/2.

Dunlop Jumbootje erin en nu in de amberkleurige nitro.

Voor mamma:

Uploaded with ImageShack.us

EDIT: en hij is af:

Uploaded with ImageShack.us
    147-c Guitars

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Ik heb twee aparte kamers voor mn gitaarspul...
    en dan stash ik nog graag bij vrienden, familie en kennissen, zodat het allemaal wat minder erg lijkt..

maar mijn excuus is dat ik weduwnaar ben, mijn vrouw had dit nooit goed gevonden
    Je mag gerust wat pedaaltjes bij mij thuis stockeren.
    it's better to burn out than to fade away

Standaard

bemoeit je vriendin/vrouw zich met jou zaken? dan zit dr wat scheef in de relatie!

de hond hoort te luisteren en aan de riem, en vogels moeten in een kooitje

Senior Member

Standaard

Mijn vriendin heeft haar eigen atalier voor klei en schilderen. En ik heb mijn gitarenkamer. So far so good.
    Alleen mijn vliegers en hengels staan in de kastenwand in haar atalier.

Teveel hobbys en te weinig tijd. Ik moet toch echt nodig met de VUT.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Standaard

Wij hebben thuis beide een eigen hobbykamer. Gelukkig is muziek maken ook een van haar hobby's die ze dan op mijn rommelzolder beoefend. En om de zoveel weken zegt ze dat we van de zolder echt een studio moeten maken. Met andere woorden is dat voor mij een vrijbrief om het een en ander aan muzikale apparatuur binnen te slepen.

Hoewel, die studio gaat er nooit komen. Vind ik zelf te veel geld kosten.

Standaard

Smoesjes verzinnen, ingewikkelde constructies en smokkelmethodes... geeft alleen maar aan dat je denkt dat je verkeerd bezig bent. Als je het geld kan missen, wat houdt je tegen? Moet je gewoon eerlijk over zijn. Als je partner dan pissig doet, pech gehad, dat is het doel niet van je aankoop.
    Moet je wel keuzes maken waar je je centjes aan uitgeeft, dan wordt het lastiger maar liegen en besodemieteren is echt geen optie. Zo zwak vind ik dat altijd.
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Senior Member

Standaard

Jij ben niet getrouwd.... dat is duidelijk....
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten