Wat een briljante opmerkingen hier!! Ik ben gelukkig niet alleen!!![]()
Wat een briljante opmerkingen hier!! Ik ben gelukkig niet alleen!!![]()
Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).
Mijn 5 gitaren staan allemaal hier in huis (2 in de woonkamer, 3 in het "rockhok" op zolder).
Mijn 5 amps heb ik slim verdeeld: 2 thuis in het voornoemde rockhok, 1 in onze oefenruimte (bij de zanger thuis), en 2 in de oefenruimte van het bandje van mijn zoon
(PS: voor het geld dat mijn vrouw aan de kapper uitgeeft, per maand, kan ik al mijn gitaren per maand makkelijk van nieuwe snaren voorzien, en lifetime plectra kopen, en, en.......alles is relatief)
Laatst gewijzigd door fastfolkert; 17 februari 2012 om 22:38
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)
+ 1.000.000.000!!!jongens, je moet gewoon gaan optreden.. Al verdien je 50 euro.. je kan teminste zegge.. Hey! ik verdien er wel geld mee héé..!![]()
Je moet er gewoon GELD mee verdienen, met spelen of met de handel. Dat is toch het enige waar je goed voor bent...![]()
Dit gaat niet op hier, m'n vrouwtje speelt ook gitaar en heeft er ook een aantal in bezit.![]()
Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra
Of die malle schot heel sensitief, terwijl iedereen de oren in de kamer de oren dicht houdt terwijl een vaag Smoke on the water achtig iets de microfoons teistert.... "I think 'the people that lived here played the guitar, would you know something about that?"
Die kerels die door hun vrouw en John W. genaaid zijn moeten massaal hun vrouw opgeven voor het programma "Help, mijn vrouw is een zijkwijf..".
Favorieten/bladwijzers