Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 62
    Senior Member

Standaard

Toen ik laatst via MP ergens een gitaar ging ophalen klonk er zucht van verlichting uit de mond van de vrouw des huizes: gelukkig, weer 1 minder.

Senior Member

Standaard

Ik houd de boel gelukkig gescheiden: de ene helft van mijn huis staat vol met gear. De andere helft is 'normaal' ingericht. In de woonkamer staat een Hammond orgel en een JC120 met twee akoestische gitaren. Ik heb nu bijna 6 jaar een lat-relatie. Ik was vorig jaar wat akoestische nummers aan het instuderen en toen zei mijn vriendin: 'Goh, je speelt eigenlijk best leuk...' Verder bemoeid ze zich er niet mee.

Ik denk dat je pas voor 'Help mijn man heeft...' in aanmerking komt als je er 24/7 mee bezig bent. Even afstand nemen, van wat dan ook, is een gezonde instelling.

Senior Member

Standaard

Tsja....lat....
    De meeste vrouwen vinden het normaal om 20 tassen, 50 paar schoenen en een walkin kast vol met 200 bijna dezelfde truitjes te hebben.
    Ondertussen kijken ze wel voor afschuw naar een hoekje waar 2 of meer gitaren staan.
    "je bent toch geen professioneel gitarist??"

Grr, alsof jij een professioneel model bent die elke dag door de straten van Milan wandelt...

Maar goed, tot hier mijn frustratie.

John, je kan er niets aan doen, je verdient er je centjes mee en die vrouwen kijken graag naar je koppie.

Het zijn die verdraaide vrouwen, leave us alone!!!
    Can't have to many Tele's

Senior Member
    Blog Entries
    243

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Die van mij maakte gisteren ook al een dergelijke opmerking.
    Maar snel verteld dat het hebben van 20 gitaren thuis niet zo erg is
    20? jokkebrok...
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

Senior Member

Standaard

jongens, je moet gewoon gaan optreden.. Al verdien je 50 euro.. je kan teminste zegge.. Hey! ik verdien er wel geld mee héé..!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0rollo0o Bekijk bericht
    John of de vrouwen zouden zelf eens een hobby moeten zoeken
    Misschien kunnen ze samen iets verzinnen......

Ik heb een studio aan huis. Heerlijk, deur dicht en raggen! Alleen, met een band of wat dan ook!
    's Morgens, 's middags en 's avonds! Bovendien totale privacy: my studio is my castle.....
    Er hangen zo'n 25 gitaren, er staan twee drumstellen, toetsen, zangset, laptop etc en dat mag allemaal van mijn vrouw.....
    Maar ach, ook als het niet mocht.....
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 17 februari 2012 om 18:20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Herkenbaar is het zeker.
    Heb niet zo veel gitaren (meer)

Maar er was een tijd, toen nog met mijn ex, (overigens om een andere reden mijn ex) dat ik ook net zo erg was.

Had een gitaar of 25 en daarbij een hoop rand zooi zoals versterkers en pedalen.

Enkele uitspraken die ik wel eens gedaan heb:

"nee schat, we eten op de bank want op de eettafel ligt een gitaar uit elkaar die ik nog moet solderen."

"Liefje, even een maand krap zitten want ik heb net een gitaar gekocht"

"Neee, dit jaar gaan we niet op vakantie, die gibson was echt een buitenkansje."
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Grr, alsof jij een professioneel model bent die elke dag door de straten van Milan wandelt...
    Er zijn van die dingen die je beter kunt denken dan zeggen En klagen over die 25 paar schoenen is ook niet slim. Dan kan ze wel even blijven gooien met schoenen Gelukkig, mijn Maton was een kado van mijn vrouw, en toen ik in het voorprogramma van Andy mcKee speelde kwam ze in de pauze met de opmerking dat zo'n harpgitaar wel iets voor mij was Wist ze nog niet dat ik net op de harpgitaar van Andy had zitten spelen in zijn kleedkamer

Maar er was ook ooit zo'n programma "Beter van niet" of zoiets, met aan het eind steeds een kleine checklist of het wel zinnig was door te gaan met je hobby, in de zin "wordt de wereld daar nou beter van?!" Die cheklist overleefde ik zowaar. Blijkbaar mag ik. En van de gitaren die hier in huis rondslingeren worden er zo'n 10 daadwerkelijk live gebruikt. Bij wat er overblijft zit niets wat zelfs de moeite van het verkopen nog zou opbrengen helaas... Mijn Washburn klinkt op opnames geweldig in nashville tuning. In standard tuning is het kreng volstrekt onspeelbaar helaas! En een oude fretloos gemaakte gitaar wordt binnenkort gestript voor onderdelen om omgezet te worden in een lap steel die ik kan omhangen. Als ik met een lap steel moet gaan zitten mag het nooit van onze zangeres Wordt trouwens wel een leuk projectje gok ik zo

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ukeloeder Bekijk bericht
    20? jokkebrok...
    Nee, niks jokkebrok, er zijn er hier 20....(kan er ook niets aan doen, kopen doe ik graag, maar dat verkopen, vind ik lastig)

Standaard

Hier staat de teller inmiddels op 42 en is er ook nog allerlei andere gear.
    Geen problemen zolang het maar op zolder blijft....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten