Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 956 van 1260 EersteEerste ... 45685690694695495595695795896610061056 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.551 t/m 9.560 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Niet verkeerd Dick, helemaal niet verkeerd!!
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Zo, jij hebt een mooi hokje zo
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 15 februari 2012 om 18:44 Reden: Marco V was me voor
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Zo, jij het een mooi hokje zo
    Zeker niet ontevreden mee. Wel jammer dat er geen koelkast meer in past Zijn nu bezig met een pandje waar we zelf in kunnen en waar ook twee ruimte in verhuurd kunnen worden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yavin Bekijk bericht
    ....hééééé.... dat is een bekende gitaar!
    Die lijkt heel erg op de mijne..
    Je slagplaat is anders (of die van mij ) Wat is t precies? De mijne is CIJ met een SD Cool Rails in de brugpositie en grote pots. Erg fijne gitaar! De jouwe heeft nog stock pups?

Wil ook nog een set Graph Tech zadels en een grafiet topkam plaatsen.

Standaard

Dick, hoe bevalt die Fame GTA 15 je? Lijkt mij nog altijd wel een geinig bakkie om mee te sleuren naar de repetitie ipv mijn AC30. Of voor op mijn kamer in Nijmegen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e! Bekijk bericht
    Je slagplaat is anders (of die van mij ) Wat is t precies? De mijne is CIJ met een SD Cool Rails in de brugpositie en grote pots. Erg fijne gitaar! De jouwe heeft nog stock pups?

Wil ook nog een set Graph Tech zadels en een grafiet topkam plaatsen.

Mijn gitaar is inderdaad anders, dat viel me ook al op. Ik heb een Japanse heruitgave uit 1987 van de oorspronkelijk Amerikaanse zestiger-jaren strat in ‘blue flower’. Mijn gitaar heeft een large seventies headstock met het dikke lettertype en een 3-bolt neck met een bullit truss rod. Als ik het goed zie heeft de jouwe de kleinere kop, en ik verwacht ook een 4-bolt neck, klopt dat? Is jouw gitaar niet uit de re-issue serie van begin deze eeuw?

Alles aan mijn gitaar is trouwens nog gewoon standaard, en ik ben er heel erg tevreden mee. Hij speelt ontzettend lekker en klinkt zoals je van een strat mag verwachten…
    coverband 'Alle 13 '

Standaard

die voorste gitaar in het rijtje is btw een Micheal Kelly

Senior Member

Standaard

Nice Tele

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Dick, hoe bevalt die Fame GTA 15 je? Lijkt mij nog altijd wel een geinig bakkie om mee te sleuren naar de repetitie ipv mijn AC30. Of voor op mijn kamer in Nijmegen.
    Valt helemaal niet tegen. Gaat hard en heeft een fijne buizencompressie. Er zijn geloof ik wel een aantal verschillende speakers die ze er in zetten. Ik heb jensen erin zitten. Heb wel de look wat veranderd met de hoekjes en speakerdoek.

Als je klein maar fijn zoekt in een top kan ik je de Ibanez ook zeker aanbevelen. Los van het Tubescreamer deel dat ik zelf niet gebruik is de clean erg mooi door de 6l6 buis. Die heeft ook de mogelijkheid naar 5 watt te schakelen en dan is thuis gebruik haalbaarder als bij de 15 watt Fame.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten