Niet verkeerd Dick, helemaal niet verkeerd!!
Niet verkeerd Dick, helemaal niet verkeerd!!
Can't have to many Tele's
Zo, jij hebt een mooi hokje zo![]()
Laatst gewijzigd door Buzzel; 15 februari 2012 om 18:44 Reden: Marco V was me voor
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Dick, hoe bevalt die Fame GTA 15 je? Lijkt mij nog altijd wel een geinig bakkie om mee te sleuren naar de repetitie ipv mijn AC30. Of voor op mijn kamer in Nijmegen.
Mijn gitaar is inderdaad anders, dat viel me ook al op. Ik heb een Japanse heruitgave uit 1987 van de oorspronkelijk Amerikaanse zestiger-jaren strat in ‘blue flower’. Mijn gitaar heeft een large seventies headstock met het dikke lettertype en een 3-bolt neck met een bullit truss rod. Als ik het goed zie heeft de jouwe de kleinere kop, en ik verwacht ook een 4-bolt neck, klopt dat? Is jouw gitaar niet uit de re-issue serie van begin deze eeuw?
Alles aan mijn gitaar is trouwens nog gewoon standaard, en ik ben er heel erg tevreden mee. Hij speelt ontzettend lekker en klinkt zoals je van een strat mag verwachten…
coverband 'Alle 13 '
die voorste gitaar in het rijtje is btw een Micheal Kelly
Nice Tele![]()
Valt helemaal niet tegen. Gaat hard en heeft een fijne buizencompressie. Er zijn geloof ik wel een aantal verschillende speakers die ze er in zetten. Ik heb jensen erin zitten. Heb wel de look wat veranderd met de hoekjes en speakerdoek.
Als je klein maar fijn zoekt in een top kan ik je de Ibanez ook zeker aanbevelen. Los van het Tubescreamer deel dat ik zelf niet gebruik is de clean erg mooi door de 6l6 buis. Die heeft ook de mogelijkheid naar 5 watt te schakelen en dan is thuis gebruik haalbaarder als bij de 15 watt Fame.
Favorieten/bladwijzers