.. en Tone Benders benne vet en blijven vet!
Zelfs zo'n reïssue..![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Totaal veranderd.. Was de Showmaster case met traanplaat zat, ik kon mijn pedalen niet fatsoenlijk kwijt, en aangezien de footswitch van mijn 5150 ook een slagschip is, paste die er jammer genoeg ook niet op.
Afgelopen week nog 2 pedaaltjes gekocht, de 2 EVH pedaaltjes, gewoon voor het beetje extra dat ze aan mijn sound kunnen geven, ik ben er dan ook dik tevreden mee.
De boel zit op een Pedaltrain 2, gevoed door een DC Brick van Dunlop, gekocht via marktplaats, jammer genoeg mis ik een aantal kabeltjes..
De keten is als volgt: MXR EVH Flanger (wegens plaatsgebrek vooraan in de keten) --> TC Electronic Polytune --> MXR EVH Phase 90 --> MXR Noise Clamp.
FX-Loop: TC Electronic Flashback delay --> TC Electronic Hall of Fame reverb.
De wah zit momenteel nog vast aan mijn Showmaster case, maar daar verzin ik ook nog iets voor..
En zoals jullie zien links onderin de footswitch, wat mij eigenlijk ook dwong een Pedaltrain 2 te kopen, want een Junior had ook gepast, maar ik ben er erg tevreden mee, en het ziet er ook erg netjes uit naar mijn mening.
I see. Ik denk dat het wel op een Junior had gepast met iets meer creativiteit. Sowieso hadden haakse pluggen al geholpen bij je Noise Clamp out en je Flashback in. Op mijn Junior passen 5 stompboxes van het formaat Flashback naast elkaar. Dan had je alleen je Wah los naast je bord moeten plaatsen. Zo heb ik het ook. Vind ik ook fijner, anders staat hij ook zo hoog.
wat een werk zo'n showmaster 24!
Laatst gewijzigd door ArcticGuitarMonkey; 12 februari 2012 om 15:10
Heb er 3 dagen aan gewerkt, en ben er blij mee.
ik heb een showmaster 24 gebruikt, zijkanten met de schroeven afgeschroeft, en het bakje eruit gesloopt.
ben naar de gamma geweest voor plankjes rekje gemaakt klitteband erop gedaan en ook nog een plankje waar de 2 jack chassis's in zitten.
Effecten:
rechts naar links: EHX Big muff,
ProCo RAT,
BOSS fdr-1,
tc electronic polytune,
en daarboven een EHX Memory boy.
het word momenteel gevoed door een one spot adapter, maar word vervangen door een Harley Benton 5 powerlplant, het resultaat:
![]()
Laatst gewijzigd door ArcticGuitarMonkey; 14 februari 2012 om 08:50
Mijn showmaster 48 case: de mini polytune, de fulltone wah weer terug en de tremolo op een verhoginkje:
![]()
Mercury Box met de gain helemaal open? Wat voor gruwelijk zware muziek speel je?
Favorieten/bladwijzers