Oh ja, het is zeer zeker geen slechte gitaar! Maar ik blijf voornamelijk m'n tele pakken. Die is zoveel rijker in z'n geluid, over het hele gebied. Dan kan ik die Ibanez wel upgraden met van alles, maar dat vind ik dan eigenlijk weer zonde van het geld. Misschien in de toekomst nog 's een gitaar uit Warmoth onderdelen laten samenstellen, maar die zijn ook niet meer zo goedkoop helaas.![]()
Die tele van mij is ook niet bepaald een standaard tele.Mahonie body, ebben toets, met een knoepert van een esdoorn hals en humbuckers, echt heel anders. Hoewel je altijd er iets van een tele in terug hoort, gek genoeg. Zal misschien toch de constructie zijn, ik weet het niet.
Die Tele is dat een rikkers? Duur beestje dan. Ik heb gisteren op de site van die lui gekeken naar de prijzen lijst. Ik heb het heel snel maar weer gesloten, wat een prijzen man![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Ja, die gasten zijn duur, ik weet het, maar ze leveren dan ook wel vakwerk. Maar deze is niet door hun gebouwd hoor, alleen door hun in elkaar gezet.De hals en body zijn van Warmoth. De hardware heb ik geen idee van, behalve de elementen dan, want die heb ik zelf uitgezocht. Maar ik heb ook wat van hun gitaren gezien en in handen gehad, absoluut vakwerk!
Favorieten/bladwijzers