Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 155 van 866 EersteEerste ... 55105145153154155156157165205255655 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.541 t/m 1.550 van 8652

Standaard

+1

Daar sluit ik bij aan ... had de mosfet versie ook aangeschaft omdat ik hem in één of ander youtube filmpje tof vond klinken in de fet stand. Maar naast elkaar bleek de oudere toch lekkerder te klinken, dus mosfet terug weg ...

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Al weer een update: Fulltone Deja vibe is nieuw en de Trex fuel tank jr (aanrader!).
    Ik hoop dat deze opstelling voorlopig wel weer afdoende is. Gisteren de hele middag zitten klooien met kabels en snoeren, en 's avonds bij een optreden werkte alles gelukkig perfect!
    (was wel ff stressen om alles op tijd klaar te hebben)

Zo mooie plank! Vind die z.vex pedalen er ook altijd cool uit zien.. Ooit komt er een.
    Grappig.. zie dat je bijna exact dezelfde instelling gebruikt op de mud honey.... Wat voegen de distortron en de ocd daar eigenlijk nog aan toe??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Zo mooie plank! Vind die z.vex pedalen er ook altijd cool uit zien.. Ooit komt er een.
    Grappig.. zie dat je bijna exact dezelfde instelling gebruikt op de mud honey.... Wat voegen de distortron en de ocd daar eigenlijk nog aan toe??
    Dank je wel. Die Zvex ziet er inderdaad supergaaf uit. Nadeel is wel dat ie heel erg breed is en daarom niet zo praktisch is voor je pedalen board. Soms op het punt gestaan om hem een kwartslag te draaien, maar dat vind ik er niet uitzien. De Distortron is trouwens wel heel gaaf en niet te duur. Echt een aanrader! Ik heb ook een Box of Rock, maar heb toch de Distortron op mijn board.

Mudhoney instellingen: tone knop heb ik wel ver open, anders klinkt ie erg dof. Is natuurlijk ook de aard van het beestje, maar moet wel leuk blijven. Boost knop heb ik ingedrukt.

Wat betreft de dirt pedalen: ik gebruik de Zvex voor een licht crunchy slaggitaar, de Mudhoney voor slaggitaar voor de wat smeriger rock nummers.
    De OCD is mijn solo booster.
    Laatst gewijzigd door rocker_71; 31 januari 2012 om 09:25
    Rock on amigos!

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Dank je wel. Die Zvex ziet er inderdaad supergaaf uit. Nadeel is wel dat ie heel erg breed is en daarom niet zo praktisch is voor je pedalen board. Soms op het punt gestaan om hem een kwartslag te draaien, maar dat vind ik er niet uitzien. De Distortron is trouwens wel heel gaaf en niet te duur. Echt een aanrader! Ik heb ook een Box of Rock, maar heb toch de Distortron op mijn board.

Mudhoney instellingen: tone knop heb ik wel ver open, anders klinkt ie erg dof. Is natuurlijk ook de aard van het beestje, maar moet wel leuk blijven. Boost knop heb ik ingedrukt.

Wat betreft de dirt pedalen: ik gebruik de Zvex voor een licht crunchy slaggitaar, de Mudhoney voor slaggitaar voor de wat smeriger rock nummers.
    De OCD is mijn solo booster.
    Ahh ok, ik gebruik de ts9 om een beetje te boosten. De mudhony op een enkele keer na altijd zonder de boost. Moet het smerig hard aanslaan en moet het wat zuiverder zacht aanslaan. Eerder had ik nog een Ratt II maar die heb ik bij (imo) gebrek aan defenitie weer verkocht.

Maar je gebruikt de BofR dus niet? Want dat lijkt me dus echt een super gaaf ding!! Dan zou ik nog maar 2 pedaaltjes nodig hebben, die en een tuner. Vooral de eenvoud van de BofR spreekt me aan.

Senior Member

Standaard

Hier dan een foto van mijn nieuwe wah op mijn board.
    Zoals het nu is zal het ook niet snel meer wijzigen.

De chain:

Gitaar -> Morley Mark Tremonti Wah -> Korg DT10 tuner -> T-rex Tremster -> T-rex Mudhoney -> Emma ReezaFRATzitz -> CAE 401 booster -> Carl Martin Classic Chorus II -> Way Huge Aqua Puss Delay -> EHX Holy Grail (Mod) -> Epiphone Socal 50 -> Harley Benton vintage 30 2x12

Kabels:|

voor thuis 2x Conquest hush 3meter
    voor podium 2x Spectraflex Fatsoflex 7,5meter

Patchkabels: George L’s .225
    Toooooooooooooooone!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Bump voor je Fuzz King

heb je op 3 december een eerste mail gestuurd om verder te regelen en die nog eens geforward op 29 december, nooit antwoord gekregen... zal ik hem nog eens doorsturen? of hier PM'en?

het plankje is ondertussen trouwens voorlopig af, vanavond eens testdriven op een repetitie:

rechts plek overgehouden voor een wah maar ik moet dringend iets aan mijn crybaby's doen, geen van beide klinkt deftig.

de hele familie:

links miniboardje voor de singer-songwriter band (tuner wordt ook gebruikt als ik bas speel), in het midden het nieuwe grotere bord en rechts het boardje voor de coverband. de memory man en fuzz king worden niet gebruikt maar gaan ook niet weg. wie denkt dat dit overdreven is, ik kom van dit (plus nog eens het coverboardje):

ieder zijn manier om te downsizen zeg maar...

Senior Member

Standaard

Pak je zo mee zo'n boardJE =) wat een huge ding zeg, maar wel met prachtig speelgoed gevuld

Zelf lekker een middagje aan het knutselen geslagen en daar is dit uit gekomen:

By fender92 at 2012-02-01

Hey is dat de enigste steun die jou pedalboardje heeft hoor ik je al zeggen.... nou nee ik heb een geheim wapen nadat ik door de vorige heen gezakt ben door iets te enthousiast op m'n wah te hebben staan springen

alu.profiel eronder

In de case( waar ik 'm ook lekekr in laat zitten, veilig voor de voeding dacht ik zo). Moet alleen nog ff die gaten waar de kabels doorgaan netjes afwerken maar dat komt nog wel, nu eens leren voor tentamens weer. Blijft leuk prutsen met die pedaaltjes!

Edit : Pitchblack, hendrix wah, electric mistress, TS5,Rockteck Chorus, memory toy en mn laatste koopje van het jaar 2011 een Carl Martin delayla voor een 25 pleuris
    Laatst gewijzigd door Dimitri92; 1 februari 2012 om 19:51

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri92 Bekijk bericht
    Carl Martin delayla voor een 25 pleuris
    Dat is wel erg weinig zeg...
    Mijn knutsel pagina:
    www.gemini-guitars.nl (non-commercial)

Senior Member

Standaard

iemand ervaring met dit Diago Showman pedal board? het ziet wel goed uit:
    http://www.peterverspuy.nl/gitaarsho...man-19628.html

Standaard HNCD! Showmaster 24

En dan is het woord aan mij om mijn nieuwe case te showen!

De welbekende Showmaster 24 case, voor me verbouwd door onze enige echte Mr Dynamite! Bedankt nog!

Hierbij de foto's:

Ga hier heel veel plezier mee beleven!
    Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
    Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||
    Band: Beat The Stones || Trouble

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten