Familiefoto 2012: Papacaster, mamacaster & babycaster
Oorspronkelijk geplaatst door Nagramoth Familiefoto 2012: Papacaster, mamacaster & babycaster Die Sonic blue tele blijft prachtig! Wat zeur ik nou, die anderen zijn ook prachtig!
Mijn spiksplinternieuwe Fender Old Pine Tele:
smaakvol kleurtje
http://www.maxless.nl/
Oorspronkelijk geplaatst door oliver538 Mijn spiksplinternieuwe Fender Old Pine Tele: Die zag ik al op TDPRI, mooi ding man!
Oorspronkelijk geplaatst door livepulse Die zag ik al op TDPRI, mooi ding man! Thanks, had 'm inderdaad ook al op TDPRI gepost... en hij klinkt zo goed als ie eruit ziet!
Niet van mij... maar: MOTHER OF TOILETSEAT
Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen. Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Niet van mij... maar: MOTHER OF TOILETSEAT Zo, die zijn echt geil! Floating trems, huh? Erg cool!
- facebook -------------------------------------------------- - Arafúra : organic ambient / neo-classical - IZAH : sludge / post-metal
Jup, die van de jaguar/jazzmaster/bassVI
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Jup, die van de jaguar/jazzmaster/bassVI Goh. (10tekens)
View Tag Cloud
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers