Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 988 van 1797 EersteEerste ... 488888938978986987988989990998103810881488 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.871 t/m 9.880 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Ik zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest,Check de Japanse Fender E serie halzen ,heb ze allebei hier liggen, zijn exact dezelfde halzen stringtrees ,tuners etc

Check ook 21 frets.com JV site,Staat mijn Squier SQ op body geheel van hard ash plus heeft een orginele cloth wired JV pickup,Daarmee wil ik zeggen dat men niet altijd doet wat men adverteerd,Mijn Squier E serie is van Elzen of hardash vrij zware body, zeker geen basswood.

Ook Fender USA claimt dat hun bodies van elzen zijn of Ash terwijl er velen zijn gemaakt van Basswood,Ook herinner ik me jou Fender MIK rode waarin je zegt dat de switch USA is, nee dat klopt lekker.
    Ja dat klopte wel en wat die daarin deed who knows.

Zoals ik al in mijn vorige post melde werd er van allerlei hardware vanuit Japan naar Korea verscheept, dus poeh daar kon wel eens iets oude USA rommel tussen zitten.

Ik blijf prima bij mijn leest hoor, in jouw advertenties is alles vintage Japan, zelf als een Koreaan er op heeft zitten poepen.

Dat de Koreanen op dezelfde wijze freesden en de boel in elkaar sleutelden is wel bekend.

De wijze van fabricage frezen etc. werd door de Koreanen het zelfde gedaan, ja duh, van wie denk je dat de tekeningen en specificaties afkwamen.

De eerste Samick Squiers met een 6 cijferig serienummer hadden een multiplex body.
    Ik heb nog nooit een JV of SQ strat gezien met een multiplex body, jij wel?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ja dat klopte wel en wat die daarin deed who knows.

Zoals ik al in mijn vorige post melde werd er van allerlei hardware vanuit Japan naar Korea verscheept, dus poeh daar kon wel eens iets oude USA rommel tussen zitten.

Ik blijf prima bij mijn leest hoor, in jouw advertenties is alles vintage Japan, zelf als een Koreaan er op heeft zitten poepen.

Dat de Koreanen op dezelfde wijze freesden en de boel in elkaar sleutelden is wel bekend.

De wijze van fabricage frezen etc. werd door de Koreanen het zelfde gedaan, ja duh, van wie denk je dat de tekeningen en specificaties afkwamen.

De eerste Samick Squiers met een 6 cijferig serienummer hadden een multiplex body.
    Ik heb nog nooit een JV of SQ strat gezien met een multiplex body, jij wel?
    De switch die jij in je Fender Korea had ,had een complete plastic behuizing ,dus geen USA switch,Begrijp je laatste zin niet,maar goed wil daar alleen maar mee aangeven dat wanneer een body compleet is overgespoten in een dekkende kleur je nooit 100 % kan zeggen waaruit de body bestaat ,terwijl jij zegt dat de bodies van de Squier young Chang van basswood zijn is niet altijd zo.

Senior Member

Standaard

De switch die jij in je Fender Korea had ,had een complete plastic behuizing ,dus geen USA switch,Begrijp je laatste zin niet,maar goed wil daar alleen maar mee aangeven dat wanneer een body compleet is overgespoten in een dekkende kleur je nooit 100 % kan zeggen waaruit de body bestaat ,terwijl jij zegt dat de bodies van de Squier young Chang van basswood zijn is niet altijd zo.
    hoe kan jij dat zo zeker weten als ze dekkend gespoten zijn?
    no life without music

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pueblo Bekijk bericht
    hoe kan jij dat zo zeker weten als ze dekkend gespoten zijn?
    wat bedoel je?

Senior Member

Standaard

wat bedoel je?
    Jij zegt, dat Geert niet kan weten/zeggen dat al die gitaren van basswood zijn gemaakt, omdat ze dekkend gespoten zijn. Maar het tegendeel kan jij om de zelfde reden niet bewijzen.
    Laatst gewijzigd door Buzzel; 23 januari 2012 om 17:32
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Jij zegt, dat haroldA niet kan weten/zeggen dat al die gitaren van basswood zijn gemaakt, omdat ze dekkend gespoten zijn. Maar het tegendeel kan jij om de zelfde reden niet bewijzen.

Ik blijf wat dat betreft neutraal ,Het kan Ash zijn Elzen of Basswood ,En niet omdat Fender adverteerd dat hun bodies van Elzen zijn ,en dan ook maar meteen vanuitgaan dat het allemaal Elzen of Ash bodies zijn ,dit kan je alleen maar zien wanneer de bodies transparant gespoten zijn of sunburst

Senior Member

Standaard

Jij zegt, dat haroldA niet kan weten/zeggen dat al die gitaren van basswood zijn gemaakt, omdat ze dekkend gespoten zijn. Maar het tegendeel kan jij om de zelfde reden niet bewijzen.
    Wat heb ik hiermee te maken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wat heb ik hiermee te maken?
    Niks

Ik haal namen door elkaar
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Jij zegt, dat Geert niet kan weten/zeggen dat al die gitaren van basswood zijn gemaakt, omdat ze dekkend gespoten zijn. Maar het tegendeel kan jij om de zelfde reden niet bewijzen.
    Gelukkig zijn de neckpockets niet gespoten, dus is het vrijwel altijd te zien met wat voor hout je te maken hebt, of ze nu dekkend gepoten zijn op niet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Gelukkig zijn de neckpockets niet gespoten, dus is het vrijwel altijd te zien met wat voor hout je te maken hebt, of ze nu dekkend gepoten zijn op niet
    Ja maar ga jij een hals in de winkel afschroeven? En dan nog kunnen ze verschillende stukken hout hebben gebruikt ene helft basswood en ander helft elzen oid

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten