Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 49

Standaard

Hoi allemaal

Dat van die mini wist ik wel maar de "gewone polytune is er toch al een tijd. Dat de Korg ook net geintroduceerd was wist ik niet. Dan wordt het inderdaad even wachten.

Gr. rupke

Standaard

Kijk gewoon naar je budget.

Van turbo tuner tot aan tu-3. ze doen allemaal hun ding, namelijk stemmen.

Ik zou zelf voor de polytune gaan. Waarom? Ik heb de boss gehad, maar de leesbaarheid vond ik ruk. De polytune is super duidelijk! ik gebruik de poly mode NOOIT.

Standaard

mocht je graag de poly mode veel willen gebruiken. Dan Raad ik de poly tune af! Werkt niet zo goed, misschien gebruik ik het daarom nooit. Maar hoe dan ook, ik mis het niet! Kan zijn dat de Mini versie het wel goed doet..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hallie Bekijk bericht
    mocht je graag de poly mode veel willen gebruiken. Dan Raad ik de poly tune af! Werkt niet zo goed, misschien gebruik ik het daarom nooit. Maar hoe dan ook, ik mis het niet! Kan zijn dat de Mini versie het wel goed doet..
    De mini poly ben ik wel in geinteresseerd, nu nog hopen dat de kinderziektes er uit zijn en hij een beetje accuraat is.

De Korg ken ik niet en is de eerste versie die ze maken, dus ik heb meer vertrouwen in de Polytune mini

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    De mini poly ben ik wel in geinteresseerd, nu nog hopen dat de kinderziektes er uit zijn en hij een beetje accuraat is.

De Korg ken ik niet en is de eerste versie die ze maken, dus ik heb meer vertrouwen in de Polytune mini
    Ik ben ook wel geinteresseerd! Kosten ze hetzelfde? Vooral qua ruimte besparing! Verder denk ik dat korg wel iets moois op de markt zet. Hun oude tuners zijn ook niet mis. En ze zullen alles wat TC niet had er wel in hebben gestopt!

Senior Member

Standaard

Ik heb ze ALLEMAAL gehad!

De Boss TU-2: weggooien en wegdoen.
    De Boss TU-3: leest VEEL beter af dan de TU-2, is veel nauwkeuriger dan de TU-2, reageert ook sneller. Uitstekende tuner.

De Korg PB: zie de Boss TU-3, maar dan true bypass.

De TC polytune: ik heb er een haat-liefde verhouding mee. Af en toe lijkt ie "kuren" te hebben, en dan weer vele optredens/repetities lang de ideale tuner. Ik heb gisteren nog de single string modus vergeleken met de polytune modus: als je EXACT even hard aanslaat in beide gevallen, zit er geen verschil in beide tunings-modes.

Ik hou de TC polytune. Ik ben bezig met mijn 2e board en daar komt de TU-3 op.

Wel nu GAS voor de mini versie....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik heb ze ALLEMAAL gehad!
    Ook de Turbo Tuner?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ook de Turbo Tuner?
    Nee, die niet. Wel een keer bij CMW/chris gezien. Prima tuner, en qua specs veruit de meest nauwkeurige en snelst reagerende van het bovengenoemde rijtje.

Standaard

En waarschijnlijk de duurste

Qua poly tune heb ik alleen van die gekke momenten met mijn telecaster, Mijn les paul heeft er nooit last van.
    Nu de mini uit is mag de update ook wel worden ge-released voor de normale polytune.

Standaard

@rupke: zoals mensen vragen hier: wat maakt voor JOU de ene beter dan de andere? Jouw antwoord op alle vragen begint met "geen idee" en "maakt niet uit". Dus dan maakt het eigenlijk toch ook niet zoveel uit welke je nu precies neemt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rupke Bekijk bericht
    Die zwierende is dan de zuiverste? Of is degene die "het gemiddelde" weergeeft en/of te traag is de beste?
    --> geen idee al sie maar zuiver is.
    Vrijwel alle tuners zijn wel zuiver te noemen. Jij zegt je van die tuners hebt die overal omheen zwieren, en dat die slechter zijn dan degene die op 1 frequency settelen, maar dat is gewoon het anders weergeven van eenzelfde meting.

Dus met andere woorden: wil je fatsoenlijk advies, geef dan aan waar je exact naar zoekt. Anders gewoon de goedkoopste nemen die je kan vinden, immers: het maakt jou blijkbaar toch niet uit!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten