Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 101

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Zo is het wel "ieder pondje komt door het mondje". Als je te dik bent, eet je te veel of verbruik je te weinig.

dat dacht ik vroeger ook, maar het schijnt dus geen bewuste keus te zijn. Ook iemand die te dik is zou liever slank zijn, heb ik me laten vertellen.
    Dus ik ben het gaan zien als een kwaal of een ziekte waarvan iemand moet genezen.

Maar goed, terug naar Selah Sue!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerth Bekijk bericht
    En HaroldA, had je er ook maar iéts van begrepen zou je weten dat het helemaal NIETS te maken heeft over het wel of niet goed vinden van Selah Sue.
    Gezien het nu intussen genoegzaam bekend is dat Selah Sue een Alhambra Crossover bespeelt is dit misschien het goede moment om haar als "ambassadrice" van de klassieke gitaar te benoemen en alle lofbetuigingen aan haar adres spontaan te laten binnenkomen!
    Selah Sue heeft een nasale stem en een irritante uitspraak. O, o, ze kent een paar akkoordjes waardoor ze zichzelf kan begeleiden op een nylonsnarige gitaar, omdat die minder deuken in je vingers maakt.

Laten we haar ambassadrice van de klassieke gitaar benoemen!

PS: alleen lofbetuigingen worden geduld.

Zielig figuur.

Senior Member

Standaard

Ach, heb ik op je Selah Sue'tje getrapt? Gut toch...

Wel zielig hoor: zodra iemand een andere mening heeft dan jij je vingers in je oren duwen en het er op gooien dat men niet beleefd genoeg is. En daarna zelf het ineens op de man gaan spelen? Laf...

Je kunt ook gewoon zelf weg gaan?
    Tering, Harold. Er is al vier of vijf keer gevraagd om op te zouten, en je blijft terugkomen met je geklaag dat nergens op slaat. De TS heeft een fijn topic geopend om zijn liefde voor de muziek te delen.
    Is het écht moeilijk om beschaafd te reageren, of wil je jezelf een stoerder imago aanmeten? Niemand vraagt om je negatieve gezeik in dit topic, je zinloze gebash met oneliners. Sterker nog, niemand vraagt nog maar om je méning. De TS wou gewoon praten over Selah Sue en de nylonsnaar in popmuziek.
    Maar net zo achterlijk als jouw commentaren hier (en die van anderen in dit topic), is de redenering dat HIJ dan de zielige is, laf is en er maar moet tegen kunnen, en best weg kan gaan. Dat gaat voor mij echt te ver: Hij hoeft geen andere meningen te vedragen, hoeft er niet immuun voor te zijn, want hij vroég helemaal niet om andere meningen. JIJ bent de ongenode gast die luidkeels binnenkomt, ergens tegen een tafelpoot zeikt en dan gaat roepen dat "we er maar allemaal moeten tegenkunnen, want dit is een openbare plaats". Niet dus.
    Jij bent alles behalve de spreekbuis van iedereen op dit forum, en het is niet omdat je de grootste bek opzet, dat je dat opeens wel wordt.

En als deze tekst te lang was om te begrijpen: Wat een zielig figuur die een ander niks gunt.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    dat dacht ik vroeger ook, maar het schijnt dus geen bewuste keus te zijn. Ook iemand die te dik is zou liever slank zijn, heb ik me laten vertellen.
    Dus ik ben het gaan zien als een kwaal of een ziekte waarvan iemand moet genezen.
    Ik ken ook rokers die liever niet roken. Toch roken ze en dat doen ze helemaal zelf, niemand dwingt hun.

Dus de analogie met alcohol en andere drugs zie ik ook: van dik zijn kun je afkicken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus Bekijk bericht
    En als deze tekst te lang was om te begrijpen: Wat een zielig figuur die een ander niks gunt.
    Zoals jij anderen hun mening en/of de uiting daarvan niet gunt?

Zo: weer een leuke one-liner!

Standaard

Ik had nooit verwacht dat dit topic zo entertainend zou worden.

beetje relativeren, beste mensen, is toch niet de moeite om hier zo serieus op te reageren en uit te schelden. Ga wat gitaarspelen ofzo.

Standaard

Tering, Harold. Er is al vier of vijf keer gevraagd om op te zouten, en je blijft terugkomen met je geklaag dat nergens op slaat. De TS heeft een fijn topic geopend om zijn liefde voor de muziek te delen.
    Is het écht moeilijk om beschaafd te reageren, of wil je jezelf een stoerder imago aanmeten? Niemand vraagt om je negatieve gezeik in dit topic, je zinloze gebash met oneliners. Sterker nog, niemand vraagt nog maar om je méning. De TS wou gewoon praten over Selah Sue en de nylonsnaar in popmuziek.
    Maar net zo achterlijk als jouw commentaren hier (en die van anderen in dit topic), is de redenering dat HIJ dan de zielige is, laf is en er maar moet tegen kunnen, en best weg kan gaan. Dat gaat voor mij echt te ver: Hij hoeft geen andere meningen te vedragen, hoeft er niet immuun voor te zijn, want hij vroég helemaal niet om andere meningen. JIJ bent de ongenode gast die luidkeels binnenkomt, ergens tegen een tafelpoot zeikt en dan gaat roepen dat "we er maar allemaal moeten tegenkunnen, want dit is een openbare plaats". Niet dus.
    Jij bent alles behalve de spreekbuis van iedereen op dit forum, en het is niet omdat je de grootste bek opzet, dat je dat opeens wel wordt.

Gewoon omdat ik vind dat deze tekst er gerust twee keer mag staan. Waarvoor dank!!!

Senior Member

Standaard

Zoals jij anderen hun mening en/of de uiting daarvan niet gunt?

Zo: weer een leuke one-liner!
    Nee, dat moet je nu net niet proberen: Je eruit lullen met "ik mag mijn mening toch uiten ?" Ik gun je je mening zeker, en de uiting daarvan evenzeer. Maar dat hoeft ten eerste niet gepaard te gaan met stoerdoenerig en achterlijk bashen op een ander, en ten tweede hoeft dat zeker niet in een topic waar al enkele keren is gevraagd om je te onthouden van gezeik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door polviggen Bekijk bericht
    Ik had nooit verwacht dat dit topic zo entertainend zou worden.
    Het heeft inderdaad een leuke wending gekregen!

Nee, dat moet je nu net niet proberen: Je eruit lullen met "ik mag mijn mening toch uiten ?" Ik gun je je mening zeker, en de uiting daarvan evenzeer. Maar dat hoeft ten eerste niet gepaard te gaan met stoerdoenerig en achterlijk bashen op een ander, en ten tweede hoeft dat zeker niet in een topic waar al enkele keren is gevraagd om je te onthouden van gezeik.
    Ten eerste heb je aanstoot genomen op iets wat ik als mijn mening opgeschreven heb. Dat mijn woordkeuze niet de jouwe is wil ik nog wel geloven, maar ik schrijf hier echt niet uit zelfverheerlijking.

Ten tweede: als ik enkele keren vraag of jij aub geen reacties op mij geeft omdat jouw mening mij niet bevalt, hou jij je daar dan ook aan?

Senior Member

Standaard

Ten eerste heb je aanstoot genomen op iets wat ik als mijn mening opgeschreven heb. Dat mijn woordkeuze niet de jouwe is wil ik nog wel geloven, maar ik schrijf hier echt niet uit zelfverheerlijking. Ten tweede: als ik enkele keren vraag of jij aub geen reacties op mij geeft omdat jouw mening mij niet bevalt, hou jij je daar dan ook aan?
    Waarschijnlijk wel, misschien ook niet. Wat ik in ieder geval niet zou doen, is ongevraagd telkens opnieuw te reageren op een sprankeltje goedkeuring voor het onderwerp in kwestie, om mijn negatieve mening maar kenbaar te maken.
    Laatst gewijzigd door M Kactus; 18 januari 2012 om 15:18

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten