Of tie zelf overgespoten is of via een goede spuiter, het is geen originele Fender meer in mijn optiek. En dan de vraag, is het een goed instrument. Ik vermoed, waarde tussen de 2.500 en 3500 euro... En dat is al een serieus bedrag.
Of tie zelf overgespoten is of via een goede spuiter, het is geen originele Fender meer in mijn optiek. En dan de vraag, is het een goed instrument. Ik vermoed, waarde tussen de 2.500 en 3500 euro... En dat is al een serieus bedrag.
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Origineel gaan ze voor 16 tot 20 k, puur op collecters vallue
Refin kost je 40 tot 60% dus afhankelijk van de bespeelbaarheid denk ik dat je tussen de 6 en 9 k zit.
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
ik denk dat de waarde max tussen de 6 a 7 k ligt en echt niet meer
Wat wil je er mee trouwens? Als investering? Want dan moet je deze gitaar niet hebben, dan moet je een geheel originele vinden. Zoek je een strat met ouwe feeling!? Of ben je gewoon verliefd op DEZE gitaar? Ga er op spelen en bedenk ook wat hij voor jou gevoel waard is..
ALS ik er ooit een ga kopen, is het denk ik vooral om de historie van de gitaar. zo'n gitaar is bijna 50 jaar oud, moet je nagaan hoeveel mensen erop hebben gespeeld en waar!
zo'n gitaar koop je niet voor het speelgevoel, maar meer voor de emotionele gevoel
(lijkt me)
Bedragen van 15000- 20000 voor een origineel exemplaar, en bedragen van 8000-10000 voor een refinsch zijn echt verleden tijd
Dit is mijn 1965 Strat origineel op een refret na, die bracht een jaar of drie geleden 8000 euro
geveild op Ebay de. Inmiddels zijn de bedragen alleen maar minder geworden.
Vragen is èèn krijgen is twee.
Klopt wat benwave zegt, je kan wel de hoofdprijs vragen maar krijgt t tegenwoordig toch Niet cash...
Ik heb een 63 hals op een 64 body, ben benieuwd wat dat met de prijs doet.
Verder helemaal origineel.
Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.
www.facebook.com/timosomers
Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.
Favorieten/bladwijzers