Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 197 EersteEerste ... 567891757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 1963
    Senior Member

Standaard

Cadeautje bij de post net!

Bijna zover, m'n werkbank zit bijna in elkaar, nog een bovenfrees, kolomboor en lijmklemmen en ik kan gaan beginnen! M'n Cashflow laat het nog niet echt toe, maar langzaam maar zeker komen we er wel! Oefenhout, 8 plankjes mahonie om 4 halzen te fabriceren en 4 bridgeblanks zijn ook al aanwezig..

Laatst gewijzigd door Rizz; 5 januari 2012 om 15:15
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Op de werkbank liggen bij mij nog een aantal spuitbussen, schuurpapier, vijlen en een geschuurde strat body + hals. de kop op de hals ga ik wat aanpassen, die was namelijk enorm groot en lomp en dan ga ik proberen om de body een Wayne Kramer paintjob te geven. Eerst even wachten tot 't eind van de maand, dan ben ik jarig en krijg ik een dremel, zodat ik wat fijner en preciezer kan werken!

Senior Member
    Blog Entries
    243

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koni05 Bekijk bericht
    [...] de kop op de hals ga ik wat aanpassen, die was namelijk enorm groot en lomp en dan ga ik proberen om de body een Wayne Kramer paintjob te geven [...]
    Kramer's strat had ook een bigheadfloppy headstock toch? Hoe dan ook; COOL!
    je bent me net een beetje voor...

edit;
    ja, zie je wel!

Laatst gewijzigd door Ukeloeder; 5 januari 2012 om 18:21
    vriendelijke groet, Olav
    Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
    www.makeyoursongcount.com

Senior Member

Standaard

Klopt helemaal ! Maar dat vind ik persoonlijk niet mooi, en om er toch een eigen draai aan te geven heb ik dus een ander ontwerp bedacht. Zal nog wel een foto posten morgen

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    hier op mijn bureau een gloedjenieuwe "vintage marble" slagplaat voor een Ripper, waar custom electronica (van een L6-S geënt) in geplempt moet worden, en binnenkort een ES135 voor major overhaul.

En zover zijn we al geraakt vandaag!
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

mijn rekjes staan te vol dus maar terug over gegaan naar het ophangen van gitaren. Ik had nog vijf hangers die een vriend ooit voor me gelast heeft. heel handige dingen. ja, slechts één schroef.

heb nog hangers nodig, iets op het internet gevonden wat ik nu zelf aan het maken ben. moet het nog wit lakken. niet zo mooi maar werkt perfect.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

IT'S ALIVE!!! (van de eerste keer met een volledig verzonnen schakeling)
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Senior Member

Standaard

IT'S ALIVE!!! (van de eerste keer met een volledig verzonnen schakeling)
    van eerste keer? chance gehad!

ik vind 'm hoe langer hoe schoner, die gibson bas waarvan ik typenaam weer vergeten ben. het is de slagplaat die het 'm doet voor mij

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Gibson L9-S "The Ripper".

En nee, geen chance gehad, ik ben gewoon goed in die dingen! (neenee, ik heb gewoon met de multimeter de schakelaar doorgemeten, en dan gekeken hoe het bij de L6-S (gitaar, heeft een 6-standenregeling) zat, en dat aangepast naar bas).

Die tortz plaat, die werden alleen in de allereerste maanden gemaakt, en zijn erg zeldzaam (zijn van nitraat gemaakt, en vallen dus na verloop van tijd uit elkaar). Deze had dat origineel ook, maar die plaat was dus weg (de replacement was een zwart gespoten stuk plexiglas, grofweg in de vorm gezaagd (gaten voor de elementen waren 5mm te groot enzo)). Heb bij Tony van pickguardian een plaat laten maken (Brown Marble heet het materiaal, zoals de slagplaten van de LG-0, met die typische vlam erin), maar dan gewoon van acryl, omdat dat steviger is. Brugcover en 6-way plaatje voor onder de schakelaar zijn nog onderweg uit de US. of A.

Senior Member

Standaard

Gibson L9-S "The Ripper".

En nee, geen chance gehad, ik ben gewoon goed in die dingen! (neenee, ik heb gewoon met de multimeter de schakelaar doorgemeten, en dan gekeken hoe het bij de L6-S (gitaar, heeft een 6-standenregeling) zat, en dat aangepast naar bas).

Die tortz plaat, die werden alleen in de allereerste maanden gemaakt, en zijn erg zeldzaam (zijn van nitraat gemaakt, en vallen dus na verloop van tijd uit elkaar). Deze had dat origineel ook, maar die plaat was dus weg (de replacement was een zwart gespoten stuk plexiglas, grofweg in de vorm gezaagd (gaten voor de elementen waren 5mm te groot enzo)). Heb bij Tony van pickguardian een plaat laten maken (Brown Marble heet het materiaal, zoals de slagplaten van de LG-0, met die typische vlam erin), maar dan gewoon van acryl, omdat dat steviger is. Brugcover en 6-way plaatje voor onder de schakelaar zijn nog onderweg uit de US. of A.
    was projectie hoor: als bij mij een soldeersessie van eerste keer lukt, is dat meestal wel chance (electronicanoob...)

ah replacement pguard: good job on that one

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten