Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
Wat is er nieuw?
De MXR '78 Custom Badass distortion is weer weg, was overbodig sinds ik mijn Marshall heb.
De TC Electronic Nova Modulator is ook weg, gebruikte ik veel toch niet van.
De footswitch is op het board bevestigd.
De TC Electronic Hall Of Fame reverb is nieuw.
Roel, heb jij toevallig ergens nog wat foto's van het bouwverslag gepost?
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Jep!
hier....
Nope, delay heb ik nooit iets mee gehad. Ik gebruik dit bordje voornamelijk met een synth, en daar heb ik nooit echt een behoefte gehad aan delay. Vind ik toch meer een gitaareffect :P
Die behuizing had ik nog liggen, maar komt geloof ik wel bij Newtone vandaan. Ik ooit de Tubescreamer in de kit-behuizing gebouwd, maar die was inderdaad wel vervelend vormgegeven. Met wat passen en meten ging het nét, maar er is geen ruimte voor een 9V batterij. Maakt voor mij niet uit, heb hem toch altijd aan de adapter zitten..
Te Koop:
- Schecter Stiletto Extreme 4 Honey Burst
Ik vind hem zelf erg fijn, ik heb hem tot nu toe enkel met passieve gitaren gebruikt.
Die hoeveelheid controls werken voor mij erg goed, vooral de boost en de low en high pot, zodat je de wah aan kunt passen aan de sound die je zoekt. Die grote zilveren Q pot heb ik zelf meestal maar op 1 van de volgens mij 7 standen staan.
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
@ Nitefly7
Je zit zeker op The Gear Page. Ik ben daar wel eens een overeenkomstig boardje tegen gekomen. Het is ook een echt TGP stijl pedalboard haha. Mooie high end pedaaltjes en neat afgewerkt!
Is je Suhr Riot weg? Zo ja, waarom?
Favorieten/bladwijzers