Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 573 van 904 EersteEerste ... 73473523563571572573574575583623673 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.721 t/m 5.730 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik heb gebeld en de gitaar is bijna zeker voor mij

Voor 500
    Ik had dus de verkoper een mailtje gestuurd, al voordat de gitaar hier gepost was. Ik kreeg een mailtje terug dat ik maar ff moest bellen. Ik heb gebeld en we waren in principe overeengekomen met de prijs van 500 euro. De verkoper is naar Brussel en zou mij maandag nog wat extra foto's sturen, gewoon voor de zekerheid zodat ik weet dat alles in orde is, en dan zou ik het geld overmaken.

Ondertussen was er al 625 geboden en ik vroeg mij af of de verkoper woord zou houden, want hij zei aan de telefoon 'ach, 100 euro meer of minder maakt me niet uit'
    Nu is er 700 geboden, en ik dacht, nu zou ik wel een mailtje krijgen van '200 euro is toch veel geld dus helaas voor 500 doe ik hem niet weg' en dat zou ik ook begrijpelijk vinden.
    Nu krijg ik een sms bericht: 'De gitaar is helaas niet meer te koop, als ik em toch nog weer verkoop laat ik het je weten'

Zou hij voor het geld gaan en dat niet durven zeggen, of wil hij de gitaar toch niet kwijt

Senior Member

Standaard

Die vent gaat voor het geld,
    wat een flapdrol.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Flaprdrol? Beetje rare gedachte.
    Als ik als leek iets veel te goedkoop zou aanbieden en gedurende de verkoop blijkt het item een veelvoud waard te zijn, dan zou ik hem ook uit de verkoop halen om de prijs te heroverwegen.

Volgens mij zijn er nog altijd meer kopers die een bod niet gestand doen dan verkopers die zich niet aan afspraken houden

Senior Member

Standaard

Het is begrijpelijk dat hij dat doet ja, maar zeg het dan eerlijk.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Flaprdrol? Beetje rare gedachte.
    Als ik als leek iets veel te goedkoop zou aanbieden en gedurende de verkoop blijkt het item een veelvoud waard te zijn, dan zou ik hem ook uit de verkoop halen om de prijs te heroverwegen.

Volgens mij zijn er nog altijd meer kopers die een bod niet gestand doen dan verkopers die zich niet aan afspraken houden
    Een man, een man, een woord, een woord. Het is mij ook al eens overkomen dat ik na toezegging een hoger bod heb gekregen. Tja, da's dan jammer, maar dan gaat 't spul toch naar degene waarmee de afspraak al gemaakt was. Afspraak is afspraak.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Een man, een man, een woord, een woord. Het is mij ook al eens overkomen dat ik na toezegging een hoger bod heb gekregen. Tja, da's dan jammer, maar dan gaat 't spul toch naar degene waarmee de afspraak al gemaakt was. Afspraak is afspraak.
    Ben ik het mee eens als het om tientjes gaat maar 200,- euro...?? Dan had ik misschien wel iets geprobeerd, maar wel in alle eerlijkheid...
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Gewoon een flapdrol, sorry maar het is vandaag de dag heel makkelijk om een inschatting te maken van wat iets waard is (google is your friend).

Tuurlijk is het wat zuur, die 200 euro, maar geheel aan zichzelf te wijten.

Een man een man, een woord een woord (zegt dus genoeg over de man, pisvlek).
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht

Tuurlijk is het wat zuur, die 200 euro, maar geheel aan zichzelf te wijten.

.
    Dat is dan ook wel weer zo.....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik heb gebeld en de gitaar is bijna zeker voor mij

Voor 500
    Die "hide" geeft wel aan dat je het zelf ook wel een erg lage prijs vind. En natuurlijk, hij wilde aan jou verkopen, maar zo werkt het dus op internet.... Hij zou minimaal eerlijk moeten zijn (wat hij misschien ook wel is, hoewel ik denk dat hij 'm voor die 700 gaat verkopen).
    Als ik zelf de verkopende partij ben zeg ik altijd dat ik het bod in overweging neem, maar dat ik nog even nadere reacties wil afwachten, binnen een redelijke termijn. Dat werkt goed en je kunt dan ook eerlijk zijn en zeggen dat je een hoger bod hebt gehad en de gitaar aan die bieder verkoopt!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=152581

Een Epi Firebird in Cardinal Red, vraagprijs 300 euro. Ik heb er één gehad met Vibrola en 3 mini-hb's (Firebird VII) en dat was een fijne gitaar, die ik echter te weinig gebruikte. Wel iets luxer dus dan deze, maar ik krijg haast weer zin...
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 7 januari 2012 om 17:12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten