Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickenbender Bekijk bericht
De tweede tuners foto zijn degene die ik op m'n Rickenbender heb zitten. Bevallen goed en niet duur.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
Ik zou voor de bovenste brug gaan. De vintage style met 6 zadels één keer geprobeerd, maar ik vond niks. Moet ik er wel bij vermelden dat ik de brug als top-loader gebruikte.
Kijk, da's mooi: Praktijkervaringen! Thanks. Blij dat die tuners goed bevallen en die andere brug leek mij, qua zadels, ook al beter. Jammer dat hij niet met opstaande zijranden is.

Ik ben steeds weer verbaasd over de prijzen van Guitar Fetish. Het scheelt toch een behoorlijk stuk met veel andere leveranciers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickenbender Bekijk bericht
Jammer dat je nog niet kan beginnen, heb zelf een verwarmde garage maar die staat op dit moment bommetje vol.
Mijn hok is niet verwarmd. Als ik er al een (hout)kachel in zou zetten ben ik gelijk bezig om de hele wereld te verwarmen denk ik
Ik kan in ieder geval wel wat hout zagen en (misschien) in huis wat gaan verlijmen maar het echte werk moet toch wachten tot het voorjaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
Heeft verder niets met de brug te maken, maar kijk eens hoe de E en D over de zadels lopen
Dat was mij nog niet opgevallen. 't Is in ieder geval geen goede reclame voor dat type brug