Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 140 van 866 EersteEerste ... 4090130138139140141142150190240640 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.391 t/m 1.400 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    De pedalboardplanner voor pedaltrains vind ik anders wel erg handig, al is het om te weten welke pedaltrain je nodig zou hebben.
    Die "tool" doet het niet eens. Een pedaal toevoegen geeft een javascript foutmelding: "Uncaught TypeError: Cannot call method '_trackPageview' of undefined", ze hebben maar een paar fabriekspedalen en geen ondersteuning voor custom pedalen/behuizingen.

Oftewel: waardeloos.

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Die "tool" doet het niet eens. Een pedaal toevoegen geeft een javascript foutmelding: "Uncaught TypeError: Cannot call method '_trackPageview' of undefined", ze hebben maar een paar fabriekspedalen en geen ondersteuning voor custom pedalen/behuizingen.

Oftewel: waardeloos.
    Bij mij doet hij het gewoon. Hun assortiment aan pedalen is inmiddels erg verbeterd. Het gros van de gangbare pedalen zit erin. Dat is voor mij en de gemiddelde klant genoeg.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Bij mij doet hij het gewoon. Hun assortiment aan pedalen is inmiddels erg verbeterd. Het gros van de gangbare pedalen zit erin. Dat is voor mij en de gemiddelde klant genoeg.
    Er hoeft maar 1 pedaal te missen en je hebt er gelijk helemaal niks meer aan.

Hoe dan ook zijn dit geen foto's van (zelfgemaakte) pedalboards, waarvoor mijn excuses...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Er hoeft maar 1 pedaal te missen en je hebt er gelijk helemaal niks meer aan.

Hoe dan ook zijn dit geen foto's van (zelfgemaakte) pedalboards, waarvoor mijn excuses...
    er is wel de optie om "grijze" kastjes met verschillende afmetingen te selecteren. Maten zijn wel in inch, maar das makkelijk om te rekenen.
    En heel veel pedalen zijn vergelijkbaar qua afmetingen. De opmerking: "er hoeft maar een pedaal te missen..." slaat dus wat mij betreft de plank mis.
    Een beetje flexibiliteit helpt je een heel eind. :P

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomdiedom Bekijk bericht
    er is wel de optie om "grijze" kastjes met verschillende afmetingen te selecteren.
    Met ook de aansluitingen op dezelfde plaats? Ik geloof er gewoon niet in.

Ook dit is geen foto.

Senior Member

Standaard

Die pedaltrain-dingen zijn inderdaad al erg handig, maar het is zo...lelijk. Dat van mij is niet alleen bedoeld om de goede afmetingen te vinden (ik heb ook alle pedaltrains, showmasters, ...) maar ook om een schematische voorstelling van je materiaal te hebben.

Senior Member

Standaard

Mijn pedalboardje:

Van rechts naar links:

- Boss FS-5U als sustainpedaal voor mijn synth
    - Dunlopp GBC-95 Crybaby (stock)
    - Newtone Tubescreamer in een kleinere behuizing
    - Boss DS-1, behoorlijk gemodificeerd
    - Arion SFL-1 Stereo Flanger
    - EHX Small Stone Nano Phaser

Goed bruikbaar in verschillende situaties, zowel met synthesizer als gitaar, en ik kan veel verschillende kanten op qua geluid!

Standaard

DOD A/B -> ene kant naar Boss TU-3 Chromatic Tuner (ook voeding), andere kant naar Electro Harmonix Micro Q Tron -> Fulltone Full-drive 2 -> Moen FM Fuzz Moo -> MXR Phase 100 -> Arion SCH-Z Stereo Chorus

de Moen is ondertussen vervangen door de Dirk Hendrik Fuzz King maar die moet nog getest worden tijdens de repetities.

Senior Member

Standaard

En we blijven bezig:

M5 op de Nano, om te wisselen tussen tremolo/chorus/reverb en delays

de Maxon Compressor is écht werkelijk te gek, geen extra boost voor de Zendrive nodig, en toch een te gek 'ander' leadgeluid met het ding.

Toneprints op de Mini

Staaltje uit een proefpakket, om een nieuwe vloer uit te kunnen zoeken, als akoestisch pedalenplankje (er komt nog een patchbay + stemapparaat op)

allemaal!:
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pé. Bekijk bericht
    Mijn pedalboardje:

Van rechts naar links:

- Boss FS-5U als sustainpedaal voor mijn synth
    - Dunlopp GBC-95 Crybaby (stock)
    - Newtone Tubescreamer in een kleinere behuizing
    - Boss DS-1, behoorlijk gemodificeerd
    - Arion SFL-1 Stereo Flanger
    - EHX Small Stone Nano Phaser

Goed bruikbaar in verschillende situaties, zowel met synthesizer als gitaar, en ik kan veel verschillende kanten op qua geluid!
    Cool, maar helemaal geen delay nodig? Da's mijn belangrijkste effect (drive is geen effect maar een levensbehoefte).
    Die behuizing voor je TS, komt die gewoon van newtone? Ik vind de afmetingen van hun TS ook niet zo handig.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten