Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 139 van 866 EersteEerste ... 3989129137138139140141149189239639 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.381 t/m 1.390 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    is het bij jou ook zo dat hij pas reageert als je de knop loslaat? Dat probleem heb ik namelijk met de zelfbouw TT van mijn DD7.
    Nee, heb ik niet. Zoals gewoonlijk bij Roland en Boss moet je momentschakelaars Normally Closed aansluiten. Wat HaroldA met andersom bedoelt, is niet + en - omdraaien maar de draad die naar Normally Open gaat op Normally Closed aansluiten. Dit kan dus alleen als je momentschakelaar van het type SPDT is. DPDT mag ook, zolang hij maar eindigt op "DT".

Senior Member

Standaard

Ik ben nog steeds een beetje bezig met het uittekenen van pedalen om dit later misschien in een flash-programma te verwerken.

Twee vragen:
    - is er eigenlijk nood aan?
    - wat kan beter?

Hier een voorbeeld:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door titzenpitzer Bekijk bericht
    Twee vragen:
    - is er eigenlijk nood aan?
    Nee .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Nee, heb ik niet. Zoals gewoonlijk bij Roland en Boss moet je momentschakelaars Normally Closed aansluiten. Wat HaroldA met andersom bedoelt, is niet + en - omdraaien maar de draad die naar Normally Open gaat op Normally Closed aansluiten. Dit kan dus alleen als je momentschakelaar van het type SPDT is. DPDT mag ook, zolang hij maar eindigt op "DT".
    Ah, dat verklaart een hoop. Ik heb geen moment-DT in huis.

Ik had me voorgenomen om van mijn huidige repetitie-en-gig plank een foto te maken, maar ik heb hem zojuist helemaal verbouwd. Aangepast op de komende opnames, waarbij ik als het goed is mijn Moog en mijn DD7 niet zal gebruiken.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Nee .
    +1
    Zoiets ga je gewoon in het echt proberen, want het is gewoon een stukje passen en meten waarbij je ook rekening moet houden met de grote van je jacks en voedingskabels en eventuele voeding
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
    +1
    Zoiets ga je gewoon in het echt proberen, want het is gewoon een stukje passen en meten waarbij je ook rekening moet houden met de grote van je jacks en voedingskabels en eventuele voeding
    En daarom zou het dus wél handig kunnen zijn als je bepaalde pedalen of kabels (nog) niet hebt...
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    En daarom zou het dus wél handig kunnen zijn als je bepaalde pedalen of kabels (nog) niet hebt...
    Ehm, nee. Het in het echt proberen zal altijd anders zijn dan in zo'n programmaatje. Ik voorzie heel veel tijd om het te maken en 2 personen per jaar die er daadwerkelijk iets aan hebben, maar alleen omdat ze nog niks hebben aangeschaft.

Wil je 1 pedaal vervangen dan moet je zeker weer heel zo'n bord tekenen, incl afwijkingen en 3' schuin geplaatste pedalen? Nee, dank je...

+ Flash moet dood. (samen met IE)

Senior Member

Standaard

Ik ben het wel met je/jullie eens, maar voordat ik een board/koffer kocht voor mijn toenmalige en toekomstige pedalen, heb ik eerst op schaal getekend hoe groot de hele bende was, en op basis daarvan heb ik het ding gekocht dat ik nu nog steeds gebruik. Daarvoor moest ik dus wel zoeken en meten hoe lang en breed alle pedalen en jacks waren. Voor mij was het (toen) nuttig, maar de markt is niet groot.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    voordat ik een board/koffer kocht voor mijn toenmalige en toekomstige pedalen, heb ik eerst op schaal getekend hoe groot de hele bende was
    Ik heb ze naast elkaar gezet en met een rolmaat gekeken hoeveel ruimte ze in beslag namen.

2 maanden later had ik de helft van mijn pedalen al weer vervangen.

Tankman
    Guest

Standaard

De pedalboardplanner voor pedaltrains vind ik anders wel erg handig, al is het om te weten welke pedaltrain je nodig zou hebben. Het is daarnaast ook een erg leuk verkoop hulpmiddel.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten