Dat is een kwestie van het dak uitbreken en er een dakkapel op zetten toch?!![]()
Op m'n zolderkamertje past precies een fullstack met dan nog enkele centimeters over tot het plafond, voordeel is dan ook dat hij in geen mogelijkheid om kan vallen omdat hij dan niet eens kan kantelen!![]()
Te koop:
- Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
-Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro
Toch snap ik niet wat je thuis met een full stack moet. Zelfs in de meeste kroegen protesteren ze als je aankomt met een fullstack.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
het woord ''zelfs'' lijkt me daarom dus ook niet op de juiste plek.
Ik heb thuis genoeg ruimte en mogelijkheden om op lekker volume muziek te maken, dus kan ik sowieso thuis profiteren van die muur van geluid. Bovendien heb ik bij de plekken waar ik dan de hele zooi naartoe had meegenomen nog geen problemen gehad.
Overigens gebruik de set meestal gewoon als 2 losse halfstacks.
Te koop:
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Klopt, ik ben het pas echt gaan waarderen op het moment dat ik hem stereo ging gebruiken.
Hoe bevalt zo'n ht-5 op een 212 eigenlijk als je daarnaast ook op een blackmore met 1960 cab speelt?
Te koop:
Een full stack is toch ook gewoon klinkklare onzin. Ga me nou niet vertellen dat er een andere reden is dan dat die muur aan speakers gewoon lekker impressive is. Wat reden genoeg is hoor.![]()
Tjaaaa..... daar zeg je wat. Ik kan ter verdediging aandragen dat ik twee heel verschillende cabs heb, een 2x12 en een 1x18 en dat is 'best te merken'![]()
Maar daarentegen heb ik de 212 gekocht ter vervanging van een enkele 10 waar ik ook gewoon gigs mee speel. Dus tja... het is wel degelijk anders, maar nodig?
Favorieten/bladwijzers