Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 132 van 866 EersteEerste ... 3282122130131132133134142182232632 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.311 t/m 1.320 van 8652
    Senior Member

Standaard

" Nuttig" is wat anders dan effectief dat hoog op de lijst staat in de rock'n roll.
    Nuttig staat daar heel laag op. Nog lager dan een drummer met een schone onderbroek.

Standaard

@HH ja dat bijvoorbeeld wel mooi, want 2 pedalboards is toch wel veel

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    " Nuttig" is wat anders dan effectief dat hoog op de lijst staat in de rock'n roll.
    Nuttig staat daar heel laag op. Nog lager dan een drummer met een schone onderbroek.
    Ja okee.. al heb ik nog nooit een drummer met schoon ondergoed gezien..behalve Miss Jacky D

Maar gezien alle bands die dertig marshall kasten en twintig gitaren gewoon rock'n'roll vinden, moet ik je ongelijk geven...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArcticGuitarMonkey Bekijk bericht
    @HH ja dat bijvoorbeeld wel mooi, want 2 pedalboards is toch wel veel
    Hoe oud was je ook weer? 13? Dan begrijp je dit soort dingen nog niet, laat dat maar aan de mannen over.... 2 delays is juist waanzinnig vet als je van die sound houdt, zelfde als 2 TS-en, enz enz.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Ook wij mannen waren ooit jongetjes van 13 die droomden van een full stack en een muur vol gitaren.
    Nu sommigen dit hebben bereikt kun je je afvragen of het zo nuttig is geweest om al die gitaren, versterkers, effectpedalen etc aan te schaffen. Je kunt het je ook niet afvragen en er gewoon van genieten.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Niet zoveel bijzonders maar voldoende voor mij!

T-rex chameleon
    Xotic EP booster, T-Rex Reptile(die misschien weer weg gaat, misschien ook niet...) , T-rex Mudhoney2. Normaal ligt er ook nog een Wah naast! Dit alles over een Tone King Imperial.

Uploaded with ImageShack.us

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Ook wij mannen waren ooit jongetjes van 13 die droomden van een full stack en een muur vol gitaren.
    Nu sommigen dit hebben bereikt kun je je afvragen of het zo nuttig is geweest om al die gitaren, versterkers, effectpedalen etc aan te schaffen. Je kunt het je ook niet afvragen en er gewoon van genieten.
    +1
    Je kunt het ook onder de noemer "midlife crisis" gooien.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PT1989 Bekijk bericht
    Niet zoveel bijzonders maar voldoende voor mij!

T-rex chameleon
    Xotic EP booster, T-Rex Reptile(die misschien weer weg gaat, misschien ook niet...) , T-rex Mudhoney2. Normaal ligt er ook nog een Wah naast! Dit alles over een Tone King Imperial.

Uploaded with ImageShack.us
    Hoe bevalt die Tone King?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    Hoe bevalt die Tone King?
    Beste amp waar ik ooit op heb gespeeld Prachtig clean (Princeton or Deluxe Reverb) en hij gaat hard !!!! dus daar moet ik nog even iets voor vinden want kan het lead kanaal kan ik nu niet gebruiken! Tone King heeft zelf de Ironman attenuation maar die vind ik te duur! Nog een voordeel hij is niet zwaar. Kortom dit is een blijvertje!!!

Senior Member

Standaard

Hierbij pics van mijn pedalboard. Ik ben weer overgestapt van een PT pro naar een Showmaster case 48.
    2 pedalenwijzigingen: de Fulltone wah heeft plaatsgemaakt voor een RMC3 en de T-rex comp nova heeft plaats gemaakt voor een Barber tone press!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten