Het is leuk als het er mooi uitziet...maar...ik ben het wel FruscianteFan eens.
Voor mij is het ook:"Form follows function." Een pedalboard moet goed en makkelijk werken en dat kan dus ook met zichtbare kabels e.d.![]()
Tuurlijk moet t functioneel zijn, maar het is toch wel mooi meegenomen als het er strak uit ziet.
Het is net als een vrouw, het oog wil ook wat.
Can't have to many Tele's
Hahaha Nespresso board
In elk geval, ik vind het wel prettig als m'n plank er ook een beetje netjes bij ligt. Hoe meer je je bekabeling wegwerkt (maar wel bereikbaar houden he) des te minder dat ook te lijden heeft. En mij geeft het ook simpelweg altijd voldoening om alles wat ik maak zo strak en professioneel mogelijk er uit te laten zien.
Een probleem waar ik wel tegenaan loop is klitteband die niet blijft zitten, wrl op de pedalen maar niet op het board.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik zou zelf niet voor een traanplaat gaan. Gaten boren word wel mooi strak, maaar als jij een pedaal wisselt, en laat dat nou bij de meeste regelmatig gebeuren, dan zit je wel met een gat. op de verkeerde plek.
Daarom ben ik ook voor kokers gegaan, ala pedaltrain. Dit is heel makkelijk als je een pedaal wilt verwisselen of stel dat er een kabeltje kapot gaat. En het ziet er ook nog eens strak uit![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Favorieten/bladwijzers