Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 120 van 866 EersteEerste ... 2070110118119120121122130170220620 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.191 t/m 1.200 van 8652
    Senior Member

Standaard

Ja, altijd lastig die "exotische" pedalen.
    Zo te zien heb je het stekkerblok wel mooi vastgezet.
    Je zou kunnen overwegen om met contrastekkers te werken, die je vervolgens weer samen laat komen naar één (female) euro-stekker of powercon.
    Die contrastekkers inc. adapters zou je dan onder een klepje o.i.d. kunnen vastzetten/wegwerken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ja, altijd lastig die "exotische" pedalen.
    Zo te zien heb je het stekkerblok wel mooi vastgezet.
    Je zou kunnen overwegen om met contrastekkers te werken, die je vervolgens weer samen laat komen naar één (female) euro-stekker of powercon.
    Die contrastekkers inc. adapters zou je dan onder een klepje o.i.d. kunnen vastzetten/wegwerken.
    Alles zit vast met extra sterk klittenband. Deze stekkerdoos was eigenlijk iets langer dan mijn board diep is dus ik heb er aan weerszijden een cm af moeten zagen.

Je alternatief klinkt goed maar ik vraag me af of ik daar voldoende plek voor zou hebben. Zoals je ziet zit alles er behoorlijk strak in, en is er weinig ruimte over.

Senior Member

Standaard

Als je van die platte contrastekkers neemt moet het kunnen volgens mij.
    Het stekkerblok heb je dan niet meer nodig, dus op die plek moet je dan 4 contrastekkers + de adapters kwijt zien te raken, en er een klepje o.i.d. overheen fabriceren.

Ik bedoel deze contrastekkers: http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=455082

Als je echter nooit in gelegenheden optreedt waar met drank gegooid wordt, maakt het niet veel uit, en kan dit ook prima.
    Een stukje folie eroverheen doet ook wonderen wellicht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht

@Tristan: De DT-10 is zuiverder dan de Boss, heb ik zelf ervaren. Afleesbaarheid en gebruik is vrijwel gelijk, de Korg werkt nog prettiger dankzij de wisselende intensiteit van de lampjes. Bij de Boss gaan de lampjes aan of uit, bij de Korg gaat dat vloeiend, zodat je makkelijk kunt zien hoeveel je er nog naast zit.
    Kleine nuancering. De TU-3 is minstends net zo zuiver. De TU-2 van Boss is idd minder zuiver.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Vandaag heb ik het tweed erop geplakt (dat Bison Tix is aan te raden!), en het resultaat mag er wezen!

Kabels + voeding is nog niet aangesloten, wachtend op nieuwe onderdelen.
    Ook gaat er nog een hoop gebeuren, tegen over de vorige foto van hier is nu de compressor (dyna) en booster (microamp), beide DIY, erbij.
    Er ontbreekt op de foto nog de Carl Martin Chorus Xii, die nu geleend word.
    Ik wil nog een external parallel loop aanschaffen, zodat ik de chorus alleen over de reverb kan laten lopen, i.c.m. een toekomstige tremelo die er nog gaat komen. Dit is voor ambient achtige doeleinden.

Ben nu al erg tevreden, betere voeding is onderweg + patchkabels!

Senior Member

Standaard

Zeer vet! Heb je daar eigenlijk nog een case bij ofzo? Zou jammer zijn als hij zou beschadigen
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Thanks! Dat tweed is ongelofelijk stevig, dus snel beschadigen zal het niet. Ook komt er waarschijnlijk nog transparante lak overheen, wellicht nog schellak (gaat het mooi 'oud' lijken, pedalboard relicen!)
    Maar voor de case, ik heb nu een deksel die er compleet overheen gaat, maar ivm met het gewicht wil ik nog een lichte deksel die erop gaat, dat is eigenlijk stevig genoeg.

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ziet er strak uit! Alleen die tuner kan echt niet. Tijd voor een Polytune!

Speelt DFTPOL nog? M'n bassist en ik wilden jullie nog eens een keer checken.
    Ja, ik ben al aan het rondkijken voor een andere tuner, en misschien nog een EQ ofzoiets...

Ja, DFTPOL speelt nog steeds, nu weer druk aan het zoeken naar optredens e.d
    Die For The Purpose Of Living, Metal uit Heemskerk. Klikkerdeklik

Senior Member

Standaard

Voorheen:

Nu:

Chain: Crybaby(mod)->PH-64 Super phaser (aka gemodde BYOC)->Damage Control Womanizer->polytune->nova repeater

Er zijn nog 2 plekjes vrij voor een byoc screamer/booster en een autowah, ben nog bezig die af te lakken.

Senior Member

Standaard

Wat een gedrocht die Womanizer, maar klinkt goed?

Wat is die phaser voor ééntje?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten